Gå til innhold

Trenger tips animeserier


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det her helt... Jeg har sett utrolig mye anime, minst over 100 serier og nå føler jeg att jeg ikke klarer å finne mer. Jeg har komt til det punktet der jeg laster ned serier jeg har sett før, enkelt å greit fordi de er nydelig bra og jeg ikke finner noe annet. Jeg kan såklart begynne å se de anime seriene som handler om forelskelse på high-school osv, men det er ikke min sjanger om dere forstår. Jeg leter etter serier som så å si har de tagsa her: psychological, mindfuck, violence, gore, adventure, action osv. Kan si jeg liker serier som Death Note, Monster, Darker than Black, Elfen Lied, Gantz, Higurashi no Naku Koro ni, Code Geass, Akagi, One Outs, Baccano, Blood+... Kommer ikke mer på nå, er på skolen og har den stappfulle ekstern-harddisken min hjemme, men dere skal forstå hva type anime jeg liker nå. Liker også One Piece, Naruto, Bleach. De tre seriene har LITT for mye komedie for min smak, men den rå actionen som av å til dukker opp gjør så det er verdt å se på. Der er noen få serier utenom desse sjangerene som jeg kan like. Kan nemne Clannad og Angel beats som var faktisk to fantastiske serier, var nesten på gråten =P Men, de fleste seriene som ligner på de her to er typiske serier for 14 årige jenter føler jeg, og har ikke den samme gode følelsen :-/ OG! Slam Dunk, Hajime no Ippo, Giant Killing, Major. Om noen vet om noen sports animer som de her, speak up! (JA, jeg har sett Eyeshield 21.. Som var så teit att jeg angrer på jeg såg den serien)

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du kan jo starte med å se oppfølgerne til de seriene du har nevnt. Regner med du ikke har sett de, siden du ikke skriver de.

Darker than Black: Kuro no Keiyakusha Gaiden 4 episoders OVA

Darker than Black: Ryuusei no Gemini sesong 2

Darker than Black: Kuro no Keiyakusha Special også kalt episode 26, så kanskje du har sett den.

Higurashi no Naku Koro ni Kai Sesong 2

Hva med Ergo Proxy, ikke sett den selv ennå, da jeg ikke orker å sette meg inn i en slik serien akkurat nå =P

Eller Shiki, sett første episode, lover bra.

Sports anime du ikke nevnte, kan være Eyeshield 21, har sett noen episoder, morsom =P

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vet jeg burde lage MAL, men det er vaskelig å gjøre det 4-5 år etter jeg begynte å se anime. Selvom jeg kommer til å klare å skrive en del av det jeg har sett, så kommer jeg fortsatt til å glømme MANGE serier. Totalt har jeg sett langt over 100 serie, og husker jo ikke halvparten av de engang. På listen din har jeg sett : Mushishi, Baccano, Durara, Bakamonogatari, Hellsing Ultimate, Black Lagoon, Planetes, Spice and Wolf, Dr. Gray-Man, Kaiba, Initial D,The Law of Ueki, Vampire Hunter D, Claymore, Ergo Proxy, Phantom: Requiem for The Phantom og Kara no Kyoukai. Er noen av de jeg sett, men de har jeg faktisk ferdig nedlastet på dataen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker den sjangeren jeg å, har en stor interesse for sports anime. Liker spessielt hajime no ippo, slam dunk, giant kiling, dear boys og major. Har sett noen flere å, men er de her jeg husker spessielt godt :!:

 

Kom på for litt siden att jeg ikke har sett alt Gintama, sluttet på rundt episode 150 elns :w00t:

 

Så skal jeg snart se Spice and Wolf, TROR jeg

Endret av XFXforce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...