Gjest Nesiory (gad ikke log inn) Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei det er en tilig mårgen og jeg skal på skolen att en gang. jeg hater skolen for øyeblikke... i 9-10 klasse gikk jeg på en kristen privat skole for jeg ble mobbet tiligere. så startet jeg i den ofentlige skolen.. Karakterene ble bra det virket bra den første uken men etter det gikk det rett vest over. folk liker ikke meg og jeg liker ikke folk... folk sier att jeg går for fort og att jeg er rar.. det er kun fordi jeg ikke vil være meg lengre så da tilpasser jeg meg det miljøet jeg er i. etter skolen er jeg alene. og flere sier jeg må stole på meg selv... Men det er ikke så enkelt så du tror.. du våkne kver morgen og inser att du er stor (Feide) og att vennenene dine forlate deg du får ikke egne venner på vgs og ingnting fynke. Du har aldri kyst ingen har någen gang likt deg og når du fyst lige ei så du tror lige deg så gjer hu ikke det... du går på medesiner fordi att du har mentale problemer.. ei veninna du er utrolig gla i er frekke me deg men du vil ikke sei det i frykt for hu ikke ska snakka me deg mer... folk ser rart på deg. snakke bag ryggen din... ikke alt er ein blomstar eng... ikke alle får den den vil ha.. kan ting ... har ett sosialt liv..... alt er ikke likt og någen må bare leiva me det... bare fordi hann gjor ein stor tabbe ein gang.. så kan ingen glømma det og så måtte alle begynna og måbba han for alt han gjor.. te slut slutta han eller hu og ta med mat på skolen for han ikke vil bli mobba for det... så må han gå te psykologer fra 2-3 klasse og oppover.... Påenge hva uansett det er ikke alti lett og ver ein person og stola på seg sjøl når han blei mobba for sånt før... og ja du kan sei det hva LENGE si men det hva mesteparten av livet mitt på skolen så sånt sitte igjen.., og når du ennå går det ungdoms psyeriatrien så er ikke alt så enkelt... Så sier di at jeg er for fort (Going to fast) Jeg vet ikke hvordan og gå senere.. så hvis noen her vet hvordan jeg har det eller hvordan jeg kan fikse det... plz si det... jeg driter meg ut har lite med venner og har null liv.... folk hater meg og jeg har hørt kun 1 gang noe positivt av noen andre en mor mi.... Hvorfor... Jeg er ikke slik... Jeg er egentlig grei og kul... lame og si kul da men innerst inne er daviden jeg begravet for 3 år siden og han er akuratt det motsatte av det jeg er nå.... Takk Mvh Nesiory Gadd ikke og logge på 1 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har du en rask gange, eller går du for fort fram overfor andre mennesker? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 prøv å bruke avsnitt i teksten Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei det er en tilig mårgen og jeg skal på skolen att en gang. jeg hater skolen for øyeblikke... i 9-10 klasse gikk jeg på en kristen privat skole for jeg ble mobbet tiligere. så startet jeg i den ofentlige skolen.. Karakterene ble bra det virket bra den første uken men etter det gikk det rett vest over. folk liker ikke meg og jeg liker ikke folk... folk sier att jeg går for fort og att jeg er rar.. det er kun fordi jeg ikke vil være meg lengre så da tilpasser jeg meg det miljøet jeg er i. etter skolen er jeg alene. og flere sier jeg må stole på meg selv... Men det er ikke så enkelt så du tror.. du våkne kver morgen og inser att du er stor (Feide) og att vennenene dine forlate deg du får ikke egne venner på vgs og ingnting fynke. Du har aldri kyst ingen har någen gang likt deg og når du fyst lige ei så du tror lige deg så gjer hu ikke det... du går på medesiner fordi att du har mentale problemer.. ei veninna du er utrolig gla i er frekke me deg men du vil ikke sei det i frykt for hu ikke ska snakka me deg mer... folk ser rart på deg. snakke bag ryggen din... ikke alt er ein blomstar eng... ikke alle får den den vil ha.. kan ting ... har ett sosialt liv..... alt er ikke likt og någen må bare leiva me det... bare fordi hann gjor ein stor tabbe ein gang.. så kan ingen glømma det og så måtte alle begynna og måbba han for alt han gjor.. te slut slutta han eller hu og ta med mat på skolen for han ikke vil bli mobba for det... så må han gå te psykologer fra 2-3 klasse og oppover.... Påenge hva uansett det er ikke alti lett og ver ein person og stola på seg sjøl når han blei mobba for sånt før... og ja du kan sei det hva LENGE si men det hva mesteparten av livet mitt på skolen så sånt sitte igjen.., og når du ennå går det ungdoms psyeriatrien så er ikke alt så enkelt... Så sier di at jeg er for fort (Going to fast) Jeg vet ikke hvordan og gå senere.. så hvis noen her vet hvordan jeg har det eller hvordan jeg kan fikse det... plz si det... jeg driter meg ut har lite med venner og har null liv.... folk hater meg og jeg har hørt kun 1 gang noe positivt av noen andre en mor mi.... Hvorfor... Jeg er ikke slik... Jeg er egentlig grei og kul... lame og si kul da men innerst inne er daviden jeg begravet for 3 år siden og han er akuratt det motsatte av det jeg er nå.... Takk Mvh Nesiory Gadd ikke og logge på Man er sin egen lykke smed og like barn leker best. Finn deg venner du har noe til felles med-Hvor gammel er du?-er det ikke oss selv vi skal bli? Alle forandrer på seg over tid-dette kommer av miljø og den man ønsker å være,men det er ikke "bare"til å forande seg da dette skjer over lang tid. Nå er man født med egenskaper man drar med seg gjennom livet,lurt å finne ut hvilke egenskaper en ikke kan forandres-da disse må legges til grunn. Let etter di gode egenskapene dine og bygg på disse. Hva ble du mobbet for siden det sitter igjen etter så lang tid? "Everybody should have the opportunity to do and be everything they can be." Dr Phil Lenke til kommentar
Gjest Nesiory Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Har du en rask gange, eller går du for fort fram overfor andre mennesker? For raskt frem ovenfor andre medelever osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå