Gå til innhold

overfladisk sjarm

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Hallo, i denne tråden skal vi diskutere overfladisk sjarm.

Overfladisk sjarm er en kraft som ligger passivt i mennesket, den aktiveres under rette forutsetninger og ofte på bekostning av mennesker som lider av massepsykose (religion)

Overfladisk sjarm har flere trekk men ingen konkrete fordi de er bestemt av personens gener.

Overfladisk sjarm kan eksistere hos absolutt alle, men alle er selvstendige mennesker som har opparbeidet seg respekt, respekten er ikke gitt av samfunnet, men tatt på bekostning av samfunnet sine feil.

En mann med overfladisk sjarm er ofte veldig bred rundt skuldrene og har et mektig nærver som er vanskelig å overvinne. Kvinnen er motsetningen til mannen, kvinnen har en perfekt kropp og en selvsikkerhet i ansiktet som er tiltrekkende. Mannnen har også en selvsikkerhet i ansiktet. Bildet nedenfor er ansiktet til en person med ekte overfladisk sjarm.

emmawatson3.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Emma Watson er en helt annen utenfor scenen enn på scenen, for å si det sånn. Hun er jo også ute etter å "selge" seg selv så det er jo klart at du da ikke drar frem alle dine grumpy sider når du står der på scenen..

Personlig er jeg ikke noen tilhenger av den slags sjarm da jeg VET at jeg ikke forholder meg til en ekte person når noen fremstår med slik sjarm. Og av samme grunner bruker jeg heller aldri overfladisk sjarm da jeg liker analogien "what you see is what you get". Så jeg er like flink til overfladisk sjarm som en elefant er i en porselens butikk faktisk, helt håpløs...

Noen har jo naturlig sjarm og noen mangler den totalt... Det er godt at vi er forskjellige, er det ikke? :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Tro meg. Emma er en kriger av dimensjoner og på sitt beste er henne uovervinnelig.

Individualitet er livets vugge og må bevares til det ytterste.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...