Gå til innhold

Hurra for Nextgentel og sønnico

Anbefalte innlegg

Da var endelig tiden kommet for at jeg var så "heldig" og kunne få VDSL2 40/20  :dribble:

På torsdag kobler montøren feil, setter opp VDSL2 til naboblokka, så fikser han det idag, men forsatt ikke noe nett, grunnen er at Nextgentel har feil programvare på dslamen fakstisk. Dette blir jo bare bedre og bedre  laugh.gif

Hurra for 3G  :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var endelig tiden kommet for at jeg var så "heldig" og kunne få VDSL2 40/20  :dribble:

På torsdag kobler montøren feil, setter opp VDSL2 til naboblokka, så fikser han det idag, men forsatt ikke noe nett, grunnen er at Nextgentel har feil programvare på dslamen fakstisk. Dette blir jo bare bedre og bedre  laugh.gif

Hurra for 3G  :hrm:

At montør gjør feil er ikke første gangen :p

Tror ikke NGT har feil programvare på VDSL2 kortet i Dslamen, heller at autoaktiveringen som ikke fungerer?

Anbefaler at du ringer de nå montøren har koblet opp linjen, skal være en smal sak å få linjen opp å gå

Lenke til kommentar

Da var endelig tiden kommet for at jeg var så "heldig" og kunne få VDSL2 40/20   :dribble:

På torsdag kobler montøren feil, setter opp VDSL2 til naboblokka, så fikser han det idag, men forsatt ikke noe nett, grunnen er at Nextgentel har feil programvare på dslamen fakstisk. Dette blir jo bare bedre og bedre   laugh.gif

Hurra for 3G   :hrm:

At montør gjør feil er ikke første gangen :p

Tror ikke NGT har feil programvare på VDSL2 kortet i Dslamen, heller at autoaktiveringen som ikke fungerer?

Anbefaler at du ringer de nå montøren har koblet opp linjen, skal være en smal sak å få linjen opp å gå

Tja er ikke helt sikker på hva som skjer, snakka med teknisk nå og de mente det mangla en config på dslamen da jeg er den første kunden på VDSL2.

De mente nettet skal være oppe innen kl 16 så vi får se  :cry:

Lenke til kommentar

Det kan hende du må smøre deg med tålmodighet, Next klarte å bruke 6 uker på å løse tilsvarende problem hos meg.

Når alt da endelig funka så grov jaggu en gravemaskin over hele kabelen. :!:

Oh uflalks!

Oppgraderingen til VDSL2 hos meg gikk smertefritt, tok under 2uker å koble om og hadde max 5minutter nedetid ved bytte av utstyr :p

Får også mer enn det jeg betaler for (skal ha 30mbit og får nesten 40, samt skal ha 5 ut og får 15) bor forøvrig nesten 800meter fra sentralen :) så er fornøyd.

Kan også anbefale TV løsningen, fungerer bedre enn det jeg trodde... så er glad jeg kastet ut CD kabelen her hjemme nå

Lenke til kommentar

Det kan hende du må smøre deg med tålmodighet, Next klarte å bruke 6 uker på å løse tilsvarende problem hos meg.

Uada.. Skjer det her tar jeg med meg hagla til skogen og ikke kommer tilbake.

Oh uflalks!

Oppgraderingen til VDSL2 hos meg gikk smertefritt, tok under 2uker å koble om og hadde max 5minutter nedetid ved bytte av utstyr :p

Får også mer enn det jeg betaler for (skal ha 30mbit og får nesten 40, samt skal ha 5 ut og får 15) bor forøvrig nesten 800meter fra sentralen :) så er fornøyd.

Kan også anbefale TV løsningen, fungerer bedre enn det jeg trodde... så er glad jeg kastet ut CD kabelen her hjemme nå

har selv vurdert tv derifra men ser ikke så masse på tv.

Bor selv 127 meter fra sentralen så det bør ikke by på noe problem med vdsl2

Lenke til kommentar

Næ ikke så masse og forklare da NGT KS ikke kunne si hva som var feilen da jeg snakka med de kl 13 idag.

Men rett etter kl 15 ble mange lys på modemet  :dribble: og alt er som det skal, linja syncer på 40000/20000 så dette var digg. :w00t:

Nice :)

Da ordnet det seg :D

Lenke til kommentar

Oh uflalks!

Med andre ord får du Next 3(40/20) til Next 3 mini(30/5) pris :) Her har de nok satt feil hastighets profil på deg ;)

Lenke til kommentar

Oh uflalks!

Med andre ord får du Next 3(40/20) til Next 3 mini(30/5) pris :) Her har de nok satt feil hastighets profil på deg ;)

Tipper det handler om feil profil ja... men klager ikke :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...