Gjest Anonym_G* Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Trenger hjelp når det gjelder sexlysten til dama. Vi har et fantastisk forhold når det kommer til kosing og komunikasjon, men når det kommer til sex så svikter det. Hun går på p-piller og blir aldri kåt. Var ikke slik i starten. Vi hadde sex så og si hver dag, men nå etter 10-11 mnd så er hun ikke så lysten lengere. Hun tror kanskje at det er bivirkninger av p-pillene. Vi har ikke hatt skikkelig sex på ca 1. mnd eller kanskje mere. Husker ikke sist vi hadde sex. Når vi hadde sex, så kan jeg ikke si at jeg er dårlig til det. Hun bruker for det meste å få orgasme 2-3 ganger før vi er ferdige. Jeg kan godt ta på henne og slikt, men hun blir liksom ikke våt. I dusjen har jeg lett for å bli opphisset, men det ignorerer hun. Hun bruker å stryke på penisen min når vi ligger på sofaen og ser film o.l, men det blir ikke sex av den grunn. Bare jeg som blir ekstra tennt. Jeg synes det er frustrerende til tider, men jeg gir henne selvfølgelig den tiden hun trenger. Mye onanering blir det også (hun vil heller ikke hjelpe meg der). Jeg har lagt på meg litt siden vi ble sammen, men det er ikke mye. Mulig 5kg eller noe slikt. Kan det være problemet? Vi elsker jo hverandre, så det er ikke det som er problemet. Finnes det noen tabletter hun kan ta slik at hun får sexlysten tilbake og ikke har bivirkninger? Trenger hjelp! Tips og råd setter jeg stor pris på. Vil at dette forholdet skal fungere på alle måter siden det er henne jeg vil ha resten av mitt liv. Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Trenger hjelp når det gjelder sexlysten til dama. Vi har et fantastisk forhold når det kommer til kosing og komunikasjon, men når det kommer til sex så svikter det. Hun går på p-piller og blir aldri kåt. Var ikke slik i starten. Vi hadde sex så og si hver dag, men nå etter 10-11 mnd så er hun ikke så lysten lengere. Hun tror kanskje at det er bivirkninger av p-pillene. Vi har ikke hatt skikkelig sex på ca 1. mnd eller kanskje mere. Husker ikke sist vi hadde sex. Når vi hadde sex, så kan jeg ikke si at jeg er dårlig til det. Hun bruker for det meste å få orgasme 2-3 ganger før vi er ferdige. Jeg kan godt ta på henne og slikt, men hun blir liksom ikke våt. I dusjen har jeg lett for å bli opphisset, men det ignorerer hun. Hun bruker å stryke på penisen min når vi ligger på sofaen og ser film o.l, men det blir ikke sex av den grunn. Bare jeg som blir ekstra tennt. Jeg synes det er frustrerende til tider, men jeg gir henne selvfølgelig den tiden hun trenger. Mye onanering blir det også (hun vil heller ikke hjelpe meg der). Jeg har lagt på meg litt siden vi ble sammen, men det er ikke mye. Mulig 5kg eller noe slikt. Kan det være problemet? Vi elsker jo hverandre, så det er ikke det som er problemet. Finnes det noen tabletter hun kan ta slik at hun får sexlysten tilbake og ikke har bivirkninger? Trenger hjelp! Tips og råd setter jeg stor pris på. Vil at dette forholdet skal fungere på alle måter siden det er henne jeg vil ha resten av mitt liv. Håper på raskt svar. Hvor gamle er dere? Det finnes vel noen tabletter som inneholder kun urter, de skal vel ikke ha noen bivirkninger. Vet desverre ikke navnet på disse, men vet at det finnes. Lenke til kommentar
Gjest Anonym_G* Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Takker for raskt svar! Jeg er 22år og damen er 25år. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kanskje hun egentlig ikke er forelsket i deg lenger og er i en stor overveielsesfase, vil ikke at du skal tenke negativt, men bedre føre var? Hun vet nok at du vil ha sex, og hvis hun hadde vært gæren etter deg hadde hun vel gjort litt innsats for at ikke du skulle bli lei av henne. Med mindre hun har nevnt piller selv, tror jeg ikke du burde foreslå det for henne, da virker det som du skyver problemet kun over på henne...slank deg, lag en romantisk middag, sånne ting først, iallefall. 2 Lenke til kommentar
Gjest Anonym_G* Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hmm.. Der ga du meg noe å tenke på. Vi har nettopp flytta i lag. Det gjorde vi for 3 uker siden. Jeg har allerede nevnt piller for henne. Hun sa det var greit bare de ikke hadde noen bivirkninger. Holder på med slankingen. Så jeg håper det ikke er slikt som du nevner først. Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Hmm.. Der ga du meg noe å tenke på. Vi har nettopp flytta i lag. Det gjorde vi for 3 uker siden. Jeg har allerede nevnt piller for henne. Hun sa det var greit bare de ikke hadde noen bivirkninger. Holder på med slankingen. Så jeg håper det ikke er slikt som du nevner først. en mnd kan virke lenge,men det er ikke unaturlig at en av partene mister sex lysten i perioder. Viss det er deg hun vil ha-går dette sannsynligvis over-kansje dere burde prata om dette. Mest om årsaken og du kan fortelle henne at det er viktig for deg med et svar når det kommer til dette og hvorfor. Som regel avtar sexlysten jo lengre man har vert i et forhold og med alderen. Endret 26. oktober 2010 av Sarah78 Lenke til kommentar
Optimistisk Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det kan komme av mange grunner, og en av dem er jo p-pillene.. Dersom hun akkurat har startet på dem. Hvis du søker på Rosenrot på google kan du lese litt om det. Det er visstnok et naturlegemiddel som kan øke sexlysten Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg mistet gradvis sexlysten da jeg gikk på et p-pillemerke. Den kom tilbake etter at jeg byttet. Det er absolutt verdt et forsøk! Vet du hvilket merke hun bruker nå? Vet mange sliter med blant annet Mercilon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Om hun vil prøve et annet enn p-piller så kan jeg anbefale p-plaster. Sexlysten gikk rett i taket hos meg, ikke at jeg haddde problemer med den fra før, men er ikke sikkert det er sånn for henne da. Lenke til kommentar
Gjest Anonym_G* Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hun har gått på p-piller så lenge jeg kan huske. Vet nok desverre ikke hvilken type det er. Mulig at det er en rød V på pakningen. Er p-plaster like sikkert som p-piller? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Vel...det hjelper ikke å mase på henne ihvertfall, det vil bare gjøre saken verre. Men snakk ut med henne og spør hva hun føler og om det er noe du kan hjelpe henne med. Tviler på at vekten din er årsaken, heller andre ting som kanskje har plaget henne i hverdagen. Stikkordet her er kommunikasjon. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) hun ligger og stryker deg på pikken når dere ser på tv så må du gå og ta deg av saken selv? "vær flink jente og knepp opp buksa, gap pent og gjør jobben din, vi har ikke hatt sex på 1 måned og jeg har behov som må tilfredsstilles for å kunne fungere i dette forholdet" Ikke tull, bare si akkurat det. Hun vil forstå. Endret 24. oktober 2014 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Tråden er i fra 2010, dersom problemet ikke er løst kan vi sikkert fint kalle det kronisk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg