Kasp0me Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Har som følger en kamerat som sliter med dama si. Dem har hatt det ganske turbulent over en lang periode. Nå for en stund siden slo dama hans opp og nå i ettertid har dem blitt sammen igjen. Nå har han fått vite at dama hans hadde besøk av en fyr 2 dager etter det ble slutt. Dem hadde samleie og jenta unnskylder seg med at hu ikke ville ha sex, til kameraten min, saken er at kameraten min ikke klarer og se feilen, er så håpløst forelska og stoler enda på henne. Tenk over det, hvis hu lot fyren overnatte, var sex en del av pakka da? For hu lot denne fyren overnatte. Skeptisk på alt det her og lurer på deres mening i saken. Denne jenta river kameraten min opp i filler. On/OFF stil på sitt verste. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hun ville ikke, med de gjorde for det.. voldtekt da. Nei, værste sort, du bør nok få orden på følelsene hans spør du meg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fortell din historie. 2 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Haha, mange gutter som gjennomgår et sånn forhold når de er i alderen 16-22. En del av det å bli mann. Skjell ham ut ettertrykkelig, og fortell ham hvor blind han er. Ellers lar du bare være, og lar naturen gå sin gang. Det er de eneste to alternativene du har! Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Æsj... Jeg veit hvem og hva, right? Skriver ihvertfall med det som grunnlag. Jeg håper virkelig ikke dette går slik det ser ut som... Jeg veit godt hva man kan være villig til å late som om man overser, men man vet innerst inne hva som foregår. Jeg prata mye med ham mens "rotet mitt" sto på som verst, og fant ut at han antagelig er veldig lik meg på det å klare å si nei. Det er risikabelt med bergingsforsøk, men man vil så gjerne prøve å fikse det likevel. "Én siste sjanse", igjen og igjen, men til slutt går det ikke lenger. Det går nok som vi tror, og om det gjør det håper for hans del at han takler det bedre enn jeg gjorde, for det var et helvetes kjett halvår... Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hei. Har som følger en kamerat som sliter med dama si. Dem har hatt det ganske turbulent over en lang periode. Nå for en stund siden slo dama hans opp og nå i ettertid har dem blitt sammen igjen. Nå har han fått vite at dama hans hadde besøk av en fyr 2 dager etter det ble slutt. Dem hadde samleie og jenta unnskylder seg med at hu ikke ville ha sex, til kameraten min, saken er at kameraten min ikke klarer og se feilen, er så håpløst forelska og stoler enda på henne. Tenk over det, hvis hu lot fyren overnatte, var sex en del av pakka da? For hu lot denne fyren overnatte. Skeptisk på alt det her og lurer på deres mening i saken. Denne jenta river kameraten min opp i filler. On/OFF stil på sitt verste. De hadde gjort det slutt, så hun har teknisk sett ikke gjort noe galt, selv om det var mistenkelig kjapt hun hoppet til køys med noen andre. Uansett, et ustabilt forhold gagner ingen i lengden, men som sagt så er dette vanlig i ungdomstiden. Hvis han ikke klarer å komme over dette så bør han slå opp. Hvis han har lyst å bli, så må han for all del bli. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Det som er problemet her er er at Han ikke klarer og se det. Har sagt det til han tusen ganger. Forstår hvor vanskelig det må være og se det med sine egne øyne. "kjærlighet gjør enn blind", passer ganske bra i denne situasjonen. Jeg har kjefta ned han flere ganger men den eneste unnskyldinga han kommer med er at han er en følelsesperson. Jeg synes synd på han for at han ikke klarer å se det selv. Har vært der selv og forstår på en måte hvordan det er, men han er så redd for å "såre" hu at han ikke tørr å gjøre noe som helst med det. Han sier de har det bra, han gir jo mye mer enn det dama hans gjør. Feks på meldinger eller ting der de skal diskutere samholdet og hvordan ting fungerer. Han skriver 3-4 meldinger i ett og får et svar på en setning. Er jo garantert at denne jenta gir så og si blanke faen i hvordan forholdet skal gå. Når ho slo opp med han sist gang sa jeg at jeg skulle støtte han, så kom kjerringa krypende tilbake og nå er dem sammen igjen, med at resultatet var at dama hans lå med en fyr i perioden de ikke var sammen. Virker som denne jenta er veldig forvirra eller veldig egoistisk. Han sliter veldig med depresjoner med tanke på dette og jeg anbefalte han og holde seg unna ho, og heller være med meg og finne på ting, men nå er dem da sammen igjen og jeg er irritert. Han kommer fortsatt og klager til meg. Synes det blir feil når han legger opp til det selv.. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 OMFG det er så åpenlyst at denne jenta skal herse og være bitch. ALLE jenter er sånn i den alderen, i hvertfall nesten. Kameraten din kommer uansett til å falle hardt. Jeg tør påstå du bør la ham være, og heller hjelpe ham å reise seg etterpå. Når han sier han er et "følelsesmenneske" betyr det at han er så forelsket at han ikke vet hva han skal si. Du kan jo kjefte litt på hora også... Bare for morroskyld Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Xenom: med referanse til min egen erfaring, tror jeg nok FlinkeFreddy har rett. Jeg luktet ikke bare lunta, jeg lukta selve tønna. Likevel prøvde jeg så langt jeg klarte, men gikk til slutt i bakken så det smalt. Hvis jeg har rett i hvem jeg tror det er snakk om her, kommer jeg til å bidra på alle måter jeg kan dersom han også går i bakken. Valgene våre vil vi for alltid komme til å ta på egen hånd, samme hvor dumdristige de måtte være. Oppryddingen etterpå om alt har gått til helvete, den kan man få hjelp med. Jeg må forresten få tatt meg en tur igjen snart, og ikke spesielt på grunn av den saken her! Lenge siden sist! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Fortell din historie. Hvorfor det ? Min historie er historie. Så slutt og vær tragisk Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Xenom: med referanse til min egen erfaring, tror jeg nok FlinkeFreddy har rett. Jeg luktet ikke bare lunta, jeg lukta selve tønna. Likevel prøvde jeg så langt jeg klarte, men gikk til slutt i bakken så det smalt. Hvis jeg har rett i hvem jeg tror det er snakk om her, kommer jeg til å bidra på alle måter jeg kan dersom han også går i bakken. Valgene våre vil vi for alltid komme til å ta på egen hånd, samme hvor dumdristige de måtte være. Oppryddingen etterpå om alt har gått til helvete, den kan man få hjelp med. Jeg må forresten få tatt meg en tur igjen snart, og ikke spesielt på grunn av den saken her! Lenge siden sist! Javisst! Ta med datamaskina, så laner vi i samma smellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå