Dakkern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hey Jeg vet ikke om dette er blitt spurt før men, varer toolsene evig? Tru denne høre til Hardwork Build server tråden. Kan svare kort at man har forsatt evig tools. Det var godt å høre Er så irriterende når man er neddi huler, så brekker pickaxen din Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei kan jeg snart få svar på min søknad?? Jeg vet at serveren er nede men kan jeg joine når den kommer?? Flipsen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 - Tråden skulle egentlig vært slettet grunnet prosjektet er lagt på is mens vi får kustus på bukkit samt at vi får planlagt konseptet mer. Så svaret får du nok ikke på denne søknaden. Lenke til kommentar
halmar Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hei jeg er halmar kan jeg få bygge tilatelse Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 hei jeg er halmar kan jeg få bygge tilatelse Feil tråd, sjekk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå