Hansien Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan vil dette påvirke utviklingen av denne serveren? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvordan vil dette påvirke utviklingen av denne serveren? Ganske hardt, har startet på nytt med pvp zone osv, blir vel ferdig slutten av denne måned vist skule ikke tar for mye av fritiden. Alt henge egentlig på hvordan det går med Bukkit og kor tid den kjem opp. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kunne eg fått visst kor langt du er komt, Tj? Eller ein ETA? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kunne eg fått visst kor langt du er komt, Tj? Eller ein ETA? PvP og Sancturary er under arbeid. Selve NPC er ferdig, men mangler dessverre en del støtte som må fiksest. Det svært vanskelig og gi en ETA, men satser på det meste er ferdig løp av måned. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Såpass! Eg blir nesten meir og meir imponert over kor mykje du har med på dette. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nei, den er ikke oppe enda. Driv og skrive over plugins til Bukkit siden det blir det nye API etter hmod blir nedlagt. Fikset i går kveld custom drops på monster der du kan få rare drops fra creeper osv. Driv enda på og fikse Sanctuary og det tar litt tid. Utvikling går kjappere siden jeg har en test server for Bukkit der jeg teste det meste av plugins før jeg fikse dem vidre eller sier dem er OK. Vist du leser litt i tråden ingin97 vil du sjå den ikke er oppe enda. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Etter et givende adminmøte i dag, har vi vedtatt og konvertere survivalserveren til RP server. Det blir altså snart oppstart av serveren. RP serveren viderefører "kun invitasjons"-systemet som er på survival-serveren i dag og de brukerne som allerede er på denne serveren vil bli videreført. Tidsramme 1-2 uker. Dette kommer av at vi må få Bukkit systemet opp og gå og dette er ikke stabilt ennå. Endret 16. januar 2011 av Avien Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Gleder meg til oppstart! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Da er vi to! Har allerede begynt å leke litt med tanken på en historie, og kanskje et lite quest på si alt!.. (Som jeg forsåvidt kunne tenkt å tatt opp med et par admins!) Regner med at det er planlagt spillerquest her inne og? Endret 16. januar 2011 av Hansien Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2011 Da er vi to! Har allerede begynt å leke litt med tanken på en historie, og kanskje et lite quest på si alt!.. (Som jeg forsåvidt kunne tenkt å tatt opp med et par admins!) Regner med at det er planlagt spillerquest her inne og? Jepp, hovedkvarteret er lutter øre Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Da er vi to! Har allerede begynt å leke litt med tanken på en historie, og kanskje et lite quest på si alt!.. (Som jeg forsåvidt kunne tenkt å tatt opp med et par admins!) Regner med at det er planlagt spillerquest her inne og? Jepp, hovedkvarteret er lutter øre Sender deg en melding her på forumet, så kan vell dette tas opp videre. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 w00t! Betyr det at eg snart kan få eit svar på søknaden min? Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hei lenge til serveren kommer? Endret 28. januar 2011 av Flipsen105 Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Hei! Jeg spiller veldig mye på deres buildserver og nå ønsker jeg nye utfordringer! Mitt fine brukernavn er Flipsen105 og er glad, snill på chat, griefer ikke! Jeg har spilt minecraft i 2 år. og begynte på mc.hardwork.no i 2010. Jeg ønsker veldig å bli godkjent, så jeg kan bli med på vidunderlige nye verden! Jeg ønsker også å bli arbeider, det høres gøy ut. Jeg vet at serveren er nede. Er det alt for tidlig å sende søknad? Mvh Flipsen105 Endret 9. februar 2011 av Flipsen105 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Denne serveren er ikke oppe enda! Mer informasjon kommer seinere fra stab. Lenke til kommentar
Flipsen105 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Denne serveren er ikke oppe enda! Mer informasjon kommer seinere fra stab. Vet at den er nede. Men ville sende søknad litt tidlig Lenke til kommentar
Dakkern Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hey Jeg vet ikke om dette er blitt spurt før men, varer toolsene evig? Endret 17. februar 2011 av Leckie Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hey Jeg vet ikke om dette er blitt spurt før men, varer toolsene evig? Tru denne høre til Hardwork Build server tråden. Kan svare kort at man har forsatt evig tools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå