Borbra Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Lite spørsmål på si. Har dere planer om å sette opp et forum for denne serveren? En av grunnene til at vi ikke har et eget forum, er at diskusjon.no har fungert veldig bra for å skape publisitet. Dette får vi ikke, om alt foregår på et eget forum. Det har jeg full forståelse for. Men kunne vært kjekt, i mine øyner, å hatt et lite forum hvor vi kunne delt informasjon relatert til RP serveren. Men fortsatt bruke tråden her hovedsaklig. Vel vi har jo hardwork.no (som jeg forøvig har jobbet endel med den siste uken, om som bare trenger endel detaljer før den er ferdig ) og der har vi noen planer om hva vi ønsker å ha, og ett lite forum hadde ikke vært dumt. Har pratet litt med tj ang slik, men vi får se hva det blir til i fremtiden Lenke til kommentar
SAved Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Siden denne tråden beveger seg svert tregt og jeg hadde glemt den helt bort siden sist gang jeg var her og søkte på plass. Hvordan kan vi når den er oppe få vite at den er oppe? Har ikke lyst til og misse release for dette hørtes bare SYKT kult ut. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Hvis du følger med på hvilke oppdateringer som kommer fra notch, så vet du at det ikke er lenge til release så fort han fikser healt systemet Kanjse jeg burde sette opp en slags "mail" liste, som jeg kan sende ut info ang release av serveren, når den tid kommer.....hmmmmm....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Dette må jeg nesten være med på Er ganske glad i RPG's Spiller minecraft sånn ca 1 time hver dag. Spiller noe særlig online n åfor tiden da.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 pmrosvik: Da kan det kanskje være en ide å sende en søknad? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 pmrosvik: Da kan det kanskje være en ide å sende en søknad? Søknad ja... *Huff* Skal jeg bare skrive her eller sende den til en spesiell person? "Hei alle minecrafters! Jeg heter perm95 ingame og har veldig lyst til å være med på denne serveren. Jeg har alltid vært glad i RPG's, og det er vel derfor jeg vil joine Jeg har spilt minecraft siden begynnelsen av oktober, og spiller litt hver dag. Spiller ikke så mye online, men det vil nok endre seg når serveren er oppe og går. Jeg liker både å bygge og utforske. Du kan også stole på meg, jeg finner ikke på noe bulls**t eller ødelegger for andre. Håper jeg får være med " ^-- Bra nok søknad eller? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Blir RP-serveren åpnet i morgen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Et kort svar er nei. Grunen er at API må bli oppdatert (min og hmod) og at jeg sitt med eksamen. Kan dessverre ikke love noe under dette tidspunkte men må dessverre prioritere IRL framfor release av RP-serveren der RP blir utsatt, hvortid er dessverre uvist under dette tidspunktet Jeg beklage dette, men håper det er forstårlig. Endret 23. november 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Siden du ikke enda har begynt å motta donasjoner, så kan vi ikke legge press på deg. Så dette er selvfølgelig fult forståelig. Bli ferdig med eksamen, utvikle alle punkter som skal være på plass til lanseringen. Og bruk heller 1 måned ekstra, istedetfor å lansere halvferdig produkt! Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Søknad: Probeus er en arkeolog og historiker som for en stund siden ble erklært forsvunnet etter at ekspedisjonen han betalte godt for å delta på, aldri kom tilbake. Detaljene om ekspedisjonen var han ikke raus med, men det ble sagt at han ble med en ekspedisjon som skulle til en mystisk øy, hvor han mistenker at romvesener skal ha opphold seg. På grunn av sine teorier, om at romvesener er ansvarlig for den meste av historien og relegionen vi har idag, så er Probeus forvist fra de fleste vitenskapelige arenaer. Men før han ble forvist, tjente han seg rik på en teori han hadde om at det en gang eksisterte Pingviner på Nordpolen som danset for å holde seg varme. Skjelettet han hadde funnet av en pingvin med danseføtter, ble solgt for en skjult sum, men antageligvis en god slump med penger. Naboer har vitnet til at dresskledde mennesker i amerikanskregistrerte sorte biler, har banket på døren hans flere ganger. Desverre visste ikke disse herrene, antageligvis fra den amerikanske marinen om at han hadde dratt sin vei, dagen før. Hva disse mennene ønsket med Probeus, er fortsatt ukjent. (Merk at jeg ikke er en del av den ekspedisjonen som nettop kom til land nå, men ekspedisjonen som var før, som hadde havarert på akkurat samme øy som den nye ekspedisjonen.) 6 Lenke til kommentar
pbsds Skrevet 29. november 2010 Rapporter Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Søknad: Ingame name: pbsds Jeg håper å komme in på serveren, og bli enten warrior(pil og bue) eller worker(smed). Jeg er 14 år gammel og jeg har spilt noen mmorpg spill (flyff, luna, mabinogi) men håper dette blir bedre! På fritiden spiller jeg minecraft, eller koder Python, eller gjør andre ting som definere en no-lifer. ;P Endret 29. november 2010 av pbsds Lenke til kommentar
freddyfinger2 Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 hvorfor står det bare outdated client når jeg logger inn? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2010 hvorfor står det bare outdated client når jeg logger inn? Tipper dette var ment for Buildserveren. Det står konkret i tråden til buildserveren, men venter du ca 1 time no blir den updatet til siste og du kan joine normalt. Lenke til kommentar
Readyz Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 ja? hvordan står det til med rp serveren? Noen estimat tid på når den vil evt være oppe? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 10. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2010 Rundt de tidene Notch får spillet opp i beta, samt at skaperen bak Hmod får gjordt sine oppdateringer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) ja? hvordan står det til med rp serveren? Noen estimat tid på når den vil evt være oppe? Har eigentlig lovet at jeg skulle bli ferdig med denne rp-serveren gang på gang, men pga hyppige update og forandringer fra notch sin side har det tatt lengre en forventet. Har selv vert opptatt med eksamen og bygge serveren og ikke tatt meg selv mye tid til og fortsette utvikling av RP-serveren. Jeg tenkt å bruke juleferien på utvikling av et spill (ikke relatert til minecraft) og komme trulig mest med spillet og litt minecraft i julen men ikke prioritert høgst på listen. Jeg håper folk vente heller til jeg kan levere et ferdig produkt en et halvferdig produkt. Endret 12. desember 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
xXKennyXx Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Hei Dere =D Jeg vil gjerne utgi meg som en Beta-Tester, Her er Cv -en min: Navn: Kenny Alder: 15 Hei jeg Elsker MineCraft og er Tilgjengelig nesten hvær dag;D Jeg Har Ganske mye ærfarinf rundt rollespill og vil gjærne være en Beta tester i det nye systemet, det høres kjempe gøy ut. Noen av de største Rollespill opplevelsene jeg har hatt er nok Dragon Age: Orgins Kjempe gøy spill masse Ting å gjøre bra holdbarht også. Så derfor Tj, Avien Jonol og alle dere andre så vil jeg bare takke for meg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2010 Namn: Alliha Alder: 17 Ein framtidsretta tenåring som har litt overambisiøse planar for verda. Han har sett seg rundt mange plassar, og medan han vaks opp lærte han tidlig korleis han skulle byggje bygningar og klare seg på det naturen hadde å tilby. Nå nyss bestemte han seg for å sei hade til heimen og ut å finna seg ein by kor han kan etablera seg. Han kom over eit land som lokalfolket kalla hardwork, og på den gode måten alle oppførte seg, ønska han gjerne at han kunne halde seg i dette fine landet. Han sa seg villig til å bli trent opp militært om det var det som skulle til for å få han inn i dette landet, dog han verkeleg ønska han kunne få byggje flotte byggverk heller. Lenke til kommentar
ShadeofSob Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Navn: ShadeofSob, er 14 år, snart 15. jeg vil joine "beta" Testingen fordi alt som er skrevet høres veldig tøfft ut, jeg har Dragon Age, elsker det og venter på toern, spiller WoW, noen ganger på RP servere og jeg elsker systemet med Quests, Mails, Classes og slikt, vet egentlig ikke hva mer jeg kan skrive annet en at jeg elsker Rp spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå