Gjest gutt_22 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Dette er egentlig en ting jeg synes er ganske kleint, greia er at jeg kun får ereksjon om dama er dominant. Om jeg f.eks. sleiker henne, så blir jeg opphisset og tent, men av enellerannen grunn så blir jeg ikke nok opphisset til å få ereksjon. Det her er ganske kjipt, synes det er pinlig å ikke klare å få den opp når jeg har ei dame jeg synes er nydelig i senga. Jeg skylder gjerne på prestasjonsangst, da jeg synes det er enda mer pinlig å innrømme den egentlige grunnen til at jeg ikke får den opp. Det jeg egentlig lurer på, er om det er noen måte å bli mere tent uten at dama dominerer meg? Har lest litt om det, hvor folk har skrevet at det som går ann er å prøve å slutte å tenke på/fantasere om det. Jeg har gjort dette en periode nå, uten at jeg kan si jeg merker noen forskjell. Hvorvidt jeg har klart å helt la være å tenke på det kan diskuteres, men har gitt det et helvhjertet forsøk. Er det noen som har erfaring på dette området? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du liker det røft. Prøvd å fantasere under selve akten? Eller være erlig? Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Dette er egentlig en ting jeg synes er ganske kleint, greia er at jeg kun får ereksjon om dama er dominant. Om jeg f.eks. sleiker henne, så blir jeg opphisset og tent, men av enellerannen grunn så blir jeg ikke nok opphisset til å få ereksjon. Det her er ganske kjipt, synes det er pinlig å ikke klare å få den opp når jeg har ei dame jeg synes er nydelig i senga. Jeg skylder gjerne på prestasjonsangst, da jeg synes det er enda mer pinlig å innrømme den egentlige grunnen til at jeg ikke får den opp. Det jeg egentlig lurer på, er om det er noen måte å bli mere tent uten at dama dominerer meg? Har lest litt om det, hvor folk har skrevet at det som går ann er å prøve å slutte å tenke på/fantasere om det. Jeg har gjort dette en periode nå, uten at jeg kan si jeg merker noen forskjell. Hvorvidt jeg har klart å helt la være å tenke på det kan diskuteres, men har gitt det et helvhjertet forsøk. Er det noen som har erfaring på dette området? Er det et stort problem å fortelle dette til dama? Kan jo hende hun ikke har problemer med dette-iallefall ikke en light versjon.(nå vet jo ikke hvor undertrykket du trenger å være) Viss f.eks formaninger er godt nok er kansje dette alle pikers drøm? edit:kun er jo ikke så gøy da...du kan kansje noen ganger, som en sier over her fantasere om dette. Endret 26. oktober 2010 av Sarah78 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner problemet ditt. har nesten det samme problemet selv. jeg kommer bare ved "anallicking", noe de fleste jenter helst unngår . skjønner ikke hvorfor. bæsj er vel digg? Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner problemet ditt. har nesten det samme problemet selv. jeg kommer bare ved "anallicking", noe de fleste jenter helst unngår . skjønner ikke hvorfor. bæsj er vel digg? Mener du helt ærlig beføling ikke gjør samme nytten? (dette sier jeg ikke for å være frekk,men av nysjerrighet) Lenke til kommentar
DMN Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvordan reagerer du hvis du selv er dominant da? Har du prøvd? Ingenting som tenner meg mer hvert fall.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ser ut som TS har utviklet et fetisjisme. Det er bare å leve ut fantasien din, det finnes mange damer og menn som liker litt BDSM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du må jo bare fortelle henne det, i alle fall hvis du har planer om å ha en fremtid med henne. Åpenhet/kommunikasjon må til. Det blir ikke bedre av at du bare skyver problemet til siden og skylder på andre ting. Skal dere få det bra sammen må du bare åpne deg opp. For alt du vet liker hun kanskje tanken på å dominere litt. Lenke til kommentar
Diazepam Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Husk på å si ifra før du eventuelt slår henne. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner problemet ditt. har nesten det samme problemet selv. jeg kommer bare ved "anallicking", noe de fleste jenter helst unngår . skjønner ikke hvorfor. bæsj er vel digg? Mener du helt ærlig beføling ikke gjør samme nytten? (dette sier jeg ikke for å være frekk,men av nysjerrighet) Aner ikke hvorfor, men det virker som om det ikke har noen effekt Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vet ikke helt hvor lenge du har hatt sex osv, men sikker på at ikke dette har litt med prestasjonsangst å gjøre da? Ofte er det slik at man kun tenner på ting som tenner en veldig i starten, fordi man er litt nervøs 1 Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skjønner problemet ditt. har nesten det samme problemet selv. jeg kommer bare ved "anallicking", noe de fleste jenter helst unngår . skjønner ikke hvorfor. bæsj er vel digg? Mener du helt ærlig beføling ikke gjør samme nytten? (dette sier jeg ikke for å være frekk,men av nysjerrighet) Aner ikke hvorfor, men det virker som om det ikke har noen effekt Men du kan komme ved fantasering om dette regner jeg med? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) ... ... ... Men du kan komme ved fantasering om dette regner jeg med? Er ikke det ekstremt bra gjort? Endret 29. oktober 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 ... ... ... Men du kan komme ved fantasering om dette regner jeg med? Er ikke det ekstremt bra gjort? Svarte ikke tydlig nok på spørsmålet. Er ideen på dette tilnærmet opplevelsen? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Er vel en stygg fetish som dominerer over sexlivet ditt (). Kan vel ikke kalles en fetish en gang. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 ... ... ... Men du kan komme ved fantasering om dette regner jeg med? Er ikke det ekstremt bra gjort? Svarte ikke tydlig nok på spørsmålet. Er ideen på dette tilnærmet opplevelsen? Av og til Lenke til kommentar
Sarah78 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 ... ... ... Men du kan komme ved fantasering om dette regner jeg med? Er ikke det ekstremt bra gjort? Svarte ikke tydlig nok på spørsmålet. Er ideen på dette tilnærmet opplevelsen? Av og til Det er bra , begynte et øyeblikk å synes forferdelig synd på deg.Er jo ikke alltid en har muligheten til å få oppfyllt dette ønske:D Lenke til kommentar
Gjest T&C Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Konfronter dama med preferansene dine. kanskje det blir lettere for deg å tenne på andre ting også om du får utforsket fantasiene dine litt. Mvh T&C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg