Skirger Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Spiller som ghost, skjønner ikke åssen jeg klarer retreving axel. Det når du skal kjøre etter det flyet. jeg kjører å kjører uten å kræsje men så får jeg misson failed fordet.. veldig irriterende! noen råd??? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Spiller som ghost, skjønner ikke åssen jeg klarer retreving axel. Det når du skal kjøre etter det flyet. jeg kjører å kjører uten å kræsje men så får jeg misson failed fordet.. veldig irriterende! noen råd??? Tja, kjør fortere kanskje... Vet ikke om det er derfor, men du har ganske dårlig tid, så det er bare å gi full gass og ikke kræsje... Lenke til kommentar
Skirger Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 har ikke klart men nå spiller jeg som Niobe, å får ikke til Ice & Corrupt missionet, skjønner ikke en dritt, det står at jeg skal ødlegge 3 etelannet... Ice og de folka dævver jo bare... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 har ikke klart men nå spiller jeg som Niobe, å får ikke til Ice & Corrupt missionet, skjønner ikke en dritt, det står at jeg skal ødlegge 3 etelannet... Ice og de folka dævver jo bare... Det er et slags "stempel" som veiver rundt omkring (står opp fra bakken). Rundt dette er det tre "føtter" som du skal skyte bort. Tok litt tid før jeg fant ut hva jeg skulle skyte i filler også, ser ikke ut som de går å ødelegge.. Lenke til kommentar
Skirger Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Nå sliter jeg med the skyscraper - vertigo da... greit nok at de agentene er plagsomme men skjønner ikke hvor jeg skal når jeg går på de plankene, pila peker jo bare inn mot veggen... fat en konge bra side med walktrough men finnern ikke igjen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå