TheRocky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hey folkens. Jeg skal kjøpe meg iphone 4 fra apple store (Min lenke) Jeg har ikke mye peiling om dette, men om jeg kjøper iPhone 4 (ulåst) kan jeg da velge Netcom eller må jeg ha abonnement? Om det er abonnement, hva vil prisen være for operatøren Netcom ? Lenke til kommentar
Prfction Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hey folkens. Jeg skal kjøpe meg iphone 4 fra apple store (Min lenke) Jeg har ikke mye peiling om dette, men om jeg kjøper iPhone 4 (ulåst) kan jeg da velge Netcom eller må jeg ha abonnement? Om det er abonnement, hva vil prisen være for operatøren Netcom ? Hvis du kjøper Iphone ulåst, da kan du velge Netcom ja, prisen kommer vel helt an på hva abonnemang du velger Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Tusen takk for svaret Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hey har et nytt spm. Må jeg ha micro sim kort for å aktivere iphonen eller hva ? Jeg har vanlig sim kort fra netcom uten abonnemang, altså jeg fyller kortet med penger. Vil det virke med iphonen eller ? Endret 29. oktober 2010 av Halmats Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dersom du ikke har microsim fra før så må du bestille dette. Du får hverken aktivert eller brukt telefonen med det simkortet du har fra før. Kan bestilles fra netcom.no. Lenke til kommentar
TheRocky Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Trenger jeg abonnement for å bruke micro sim kortet, kan jeg bruke det uten abonnement? Får jeg aktivert iphonen uten abonnement og starte å ringe ? Endret 29. oktober 2010 av Halmats Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du må jo ha et abonnement for at kortet skal være aktivt. Hvis du ønsker kontantkort vil jeg tro Netcom kan ordne istedenfor, hvis det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå