Gjest Zapp Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei. Er en gutt på 18 år som går VG3. Er ikke så veldig sosial av meg akkurat, eneste vennene jeg har er de som går i klassen min (ren gutteklasse 3 året på rad) og vi finner nesten aldri på noe på fritida. I det siste har jeg følt at jeg er blitt så lei den samme kjedelige hverdagen dag ut og dag inn. Har veldig lyst på en kjæreste, noen å dele dagene med...men jeg er så sjenert av meg Har aldri hatt et forhold med en jente før...er så redd for å drite meg ut på alt, egentlig.. Har i det siste blitt helt betatt av en jente, klarer nesten ikke tenke på noe annet! Hun er ett år yngre enn meg, og går på samme skole. Ser henne rett som det er, men tør liksom ikke gjøre noe med det. Tok til slutt mot til meg og la henne til på facebook, ble godtatt der men ikke noe har skjedd etter det. Ut i fra Facebook virker det som at hun er singel og det virker som at vi blant annet deler musikksmak. Har lyst til å bli kjent med henne men aner ikke hvordan jeg skal gå fram :/ Føler selv at jeg er helt gjennomsnittlig mtp utseende, interesser osv. Men hun virker liksom litt for bra for meg. Noen som har vært i samme situasjon som kan gi noen råd? Beklager rotete innlegg, skriver på iPod. Lenke til kommentar
dagove Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Mitt første tips må vere å ALLTID smile og sei hei når du ser ho. Ikkje lat som at du ikkje ser ho! Du må heller aldri tenke at ho er for god for deg. Samme musikksmak er eit godt utgangspunkt! Grip sjangsen viss du for eksempel ser at ho høyrer på ipod, spør kva ho høyrer på, viss du kjenner godt til bandet/artisten spør vidare om kva album ho likar best osv. viss ho nemner eit band/artist du ikkje har høyrt om før, så kan du sei at du trur du har hørt om dei(eller at du ikkje har det, opp til deg), og spør om kva slags type musikk det er, kven dei minner om osv. Viss du er veldig lidenskapelig for musikk så skal ikkje dette vere altfor vanskelig å utføre. Du må uansett vere rask med å bevege deg over på andre tema enn musikk, viss ikkje kan du framstå som slitsom. Facebook er eit fint hjelpemiddel for å finne ut kva ho har interesse for. Viss du har problemer med å uttrykke deg "in real life" er jo facebook også ganske fint å ha. Du kan for eksempel "like" statusar som ho legger ut (viss det er noko å like då sjølvsagt), her burde du også vere forsiktig, ikkje like kvar einaste ting ho gjer, du vil ikkje framstå som altfor interessert heller. Ta deg god tid, og ikkje tenk altfor mykje på kva du skal sei, dess meir du tenker dess vanskeligare og dess meir usikker framstår du. Eg har vore i din situasjon før, og det som viste seg å vere løysinga var nettopp internett, ingen ser at du stammer, glemmer heilt vanlige ord, svetter og rødmer der. Håper det hjelper og lukke til! 1 Lenke til kommentar
Gjest Zapp Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tusen takk for fine tips Lenke til kommentar
Gjest JajaAlastorDinHore! Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja. Internett er jo SÅÅÅ mye bedre enn Face-To-Face. Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Først må du lære deg at hun ikke er for bra for deg. 3 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det med å "like" ting på face er faktisk en utrolig grei ting. Men som nevnt, ikke gjør det for mye. Når hun ser at du har "likt" noe, og ikke helt klarer å sette et ansikt på deg, trykker hun seg nok inn på profilen din og du er allerede innenfor hennes radar. "Liker" hun noe tilbake er det så on. Hvis ikke, prøv å smil til hun i gangene. Hun tar nok hintet skal du se. Og om hun ikke viser interesse overhode så har du i allefall prøvd og kan bevege deg over til neste offer! 1 Lenke til kommentar
Gjest Zapp Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hadde en kort samtale på msn med henne Skal prøve det med smiling og blikkontakt i gangene 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå