Munty Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg fikk et plutselig skruanfall (igjen) og skrudde opp MacBook'en min. Jeg la merke til noen pins som stikker opp fra hovedkortet og er fjærbelagte. Det første jeg tenkte på at det skulle være er GND (jord). Er det riktig? Endret 26. oktober 2010 av Munty Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser ut som sensorer som kjenner av om pcen er åpen eller ikke. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser ut som sensorer som kjenner av om pcen er åpen eller ikke. Høres logisk ut. Jeg tenkte det kanskje hadde en "ledende faktor" fordi det er ofte jeg får støt om jeg er borti Macen og Apple-tastaturet i min stasjonære pc samtidig. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Enten det eller for å jorde HW til utsiden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Spiller ingen rolle hvor jord er koblet til kabinettet, eller hvor mange steder, så lenge det er et sted, i forhold til å få støt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå