Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Da får du skaffe deg en pressening og noe tau da Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Regner med at filmingen blir bedre enn sist Aleks Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Da får du skaffe deg en pressening og noe tau da Har tau og gaffa. Forrige gang greide jeg meg jo uten begge delene, men det blir nok mer praktisk med ja. Regner med at filmingen blir bedre enn sist Aleks Ny mobil nå med betydelig bedre kamera så håper på det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Veldig forskell på og være ute 1 natt og 5 aleks... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 men skolen blir stengt hele helgen og i og med at jeg bor der ... what Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Veldig forskell på og være ute 1 natt og 5 aleks... Sant det ja, men nå har jeg tau og gaffa så det får gå. men skolen blir stengt hele helgen og i og med at jeg bor der ... what Internatskole. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ville heller satsa på å ha noe å krype under. Det koster deg sikkert 150 kroner for å hodle deg tørr om natta Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Med så lite erfaring som du har tror jeg ikke det vil gå bra og satse på gaffa og tau altså. Ha med deg et telt eller en fjellduk minimum Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Og husk at det er tett ned mot null om ikke minusgrader ute. Og det kommer til å bli fuktig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Nå er jeg sånn egentlig i mot pressening, men jeg skal se om noen har det så kan jeg ha den med i bakhånd. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg ville heller sagt at jeg er i mot at du oppholder deg 4-5 dager ute uten noe form for tak over hodet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Gapahuk går da vel som tak? Tak med noen hull i hvertfall. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vel, det heter seg at du skal alltid være beredt mot alt som kan skje. Enn om det blåser opp til storm og det du har gaffa sammen av gapahuk farer til helvette klokka 3 på natta mens regnet står som en vegg av iskaldt stål rett i mot deg? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg synes det høres ut som en jævelig dårlig ide og ikke ha med seg telt ihvertfall. Bygg en gapahuk over teltet så er dy beskyttet mot veldig mye mer. En ved å bare bruke telt eller bara GH Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Blåser stormen vekk en gapahuk som er gaffet og bindt fast så blåser den vekk en presenning og. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 5 netter i skauen uten telt og minimalt med utstyr er noe bare bear grylls gjør. om det er nede mot frysepunktet må du ha en skikkelig sovepose! og blir det fuktig så bør den også være vanntett evt ha et trekk utenpå. du bør virkelig investere i skikkelig utstyr Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Har sovepose som går ned til - 14 grader og satser på at det skal holde. Noe jeg må få lånt er liggeunderlag, men det er det flere her som har så det blir ikke noe problem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Da har jeg tatt en titt under senga og der fant jeg flere stilongser og pologensere, hansker, luer, skjerf og buffer. I tillegg har jeg en god jakke, sko, utebukse og gode sokker. Har også stormkjøkken og rødsprit. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vær forberedt på det værste sier nå jeg. Har alltid kommet godt med for min egen del. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Indeed! Husk aleks! hvis du skal bruke syntetisk undertøy husk at det må være reint! skittent superundertøy varmer mye dårligere en reint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå