Blouberg Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 heisan, kjøpte en hahnel giga T Pro til mitt småfuglprosjekt. Den oppfører seg rart. Gjelder Canon 7D og 40D Setter giga i kontinuerlig opptak, kamera på HS, fokus på servo. Løser ut med Giga, (trykker og holder), kamera tar ca 1 bilde i sekundet. Her burde det gå på full speed. Noe det også gjør når jeg bruker utløseren på kamera. (Prøvd manuel og program på kamera) Når jeg setter kabelen fra kamera rett i Giga transmitter (bruker som trådutløser), trykker og holder nede, kamera tar 1 bilde, venter 1 sekund og starter fullspeed. Har jeg oversett noe her? /Frode Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Kamera tar ikke bilder fortere en hvordan du har satt opp kameraet. Lukkertid er viktig,raw+jpg og noen av Customfunksjonene vil også redusere skuddtakten betraktelig. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Kamera tar ikke bilder fortere en hvordan du har satt opp kameraet. Lukkertid er viktig,raw+jpg og noen av Customfunksjonene vil også redusere skuddtakten betraktelig. Det vet jeg jo, problemet er at kamera går på full speed når jeg bruker utløser på kamera, 1 bilde i sekundet når jeg bruker Giga. Instillingene er det samme. Lenke til kommentar
Blouberg Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Konkludert med at denne er ubrukelig for mitt behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå