suuhoo Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hei Vil bare ha en liten tilbake melding på en pc jeg har store planer om å kjøpe å bygge selv for første gang. Skal for det meste bare brukes til surfing og se på film med. Spiller veldig lite, men blir vel kanskje litt mer etter som jeg kanskje får en pc som kan spilles på Min PC Skal i tillegg ha et nytt tastatur. Tenkte da på Microsoft SideWinder X4. Å en liten ting til, er det nødvendig med et lydkort ekstra? Har et logitech z-5500 anleggg. Tenkte på Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Pro. Er det eventuelt noe deler som kan byttes ut for et bedre men like billig oppsett? Takker for svar Endret 25. oktober 2010 av Freestyle89 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser bra ut Kikk litt på fractal design f3 kabinettet Anbefaler det på det varmeste Lydkort ekstrent trenger du ikke, det innebygde holder leeeenge enn at du er en lydfanatiker Ellers er oppsette ganske så bra Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk for svar. Ja, har sett litt på det kabinettet og, men kom fram til at jeg vil ha et kabinett med vindu på den ene sida. Så om det ikke er noen andre alternativ til kabinett med vindu på siden tror jeg at jeg går for det som jeg har valgt. Men takk for at du tok deg tid til å se på det Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Flere som har innspill eller er det bare å bestille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå