vat15 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) For få dager siden kom det opp en tekst lignende dette på min iphone 4: iphone kan ikke ringe eller motta anrop, vennligst gjennopprett telefonen. Etter noen forsøk fikk jeg til å gjennopprette telefonen, men kom ikke lenger enn til "kun nødanrop-skjermen" da telefonen ikke reagerte da jeg satte inn sim-kort. Prøvde å bestille nytt micro-sim, da det jeg hadde var et "klippet" vanlig sim. Med det nye kortet fikk jeg slått inn pin og kom til menyskjermen, men da jeg prøvde å gjennopprette fra sikkerhetskopi, sluttet telefonen å virke igjen. Nå greier den heller ikke å lese det nye sim-kortet. Har noen vært borti noe lignende, eller vet om en mulig løsning? Står forresten " This accessory is not optimized for this iphone" når jeg slår på telefonen. (på nødanrop-skjermen) Endret 25. oktober 2010 av atv Lenke til kommentar
qiny Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er ingen mobilekspert, men jeg har en venn som hadde det samme problemet. Han sendte den bare inn til Apple Norge og de fiksa den. Det viste seg at det var noe programfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå