Moskus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Finnes det noen greie USB-over-IP løsninger å få fatt i i Norge? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Finnes det noen greie USB-over-IP løsninger å få fatt i i Norge? Leteng har noen USB CAT5 extendere. Men du er kanskje ute etter noe som plugges rett i switchen? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ikke helt det jeg hadde i tankene, jeg tenkte mer på løsninger á la AnywhereUSB. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Sjekk ut dealextreme... ikke i norge, men nesten Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hehe! Way ahead of you, men fant ikke noe fornuftig der. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 ... Belkin Network USB hub ser lovende ut. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) De anywhere usb kan anbefales på det sterkeste, samt kan kjøpes i norge Vi bruker de for usb lisens dongler hvor programvaren må nå de før den vil starte på klienter. Har enda til overs opplevd noe trøbbel med de eller nedetid, samt veldig benint frem oversiktelig software. Kanskje litt dyre i forhold til andre produkter på markedet, men verdt det. Endret 28. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 De anywhere usb kan anbefales på det sterkeste, samt kan kjøpes i norge Ja, jeg hører at de er veldig gode, og skulle gjerne gått for den! Det er bare det at de er 5 ganger dyrere enn Belkin sin.... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 ... Belkin Network USB hub ser lovende ut. ... og etter litt prøving og feiling virker den utmerket! Glimrende produkt. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Kan du si noe om hvordan det funker? Sånn rent praktisk? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. november 2010 Forfatter Del Skrevet 2. november 2010 Tja... du plugger den i nettverket (og kobler til strøm). Installerer programvaren for å finne den og endrer IPen hvis du har behov for det. Så er det bare å starte å koble til USB-enheter. Tilkobling til maskinen gjøres med "Control Center", og det var enkelt og greit å sette opp (etter en liten kamp med brannmuren. port 19540 må åpnes for TCP og UDP). Det er hendig at forskjellige tilkoblede dingser kan brukes av flere forskjellige samtidig (men én dings kan kun være koblet til en maskin om gangen). Jeg har ikke klart å finne noen dingser som er ikke fungerer, det går rett og slett på skinner! Jeg prøvd litt forskjellig utstyr: - RFXCOM mottaker - MaxiBee "adaptor board" - Oregon Scientific WMR-100 værstasjon - En joystick - PhidgetRFID - Diverse minnepenner og USB-harddisker Ikke var den dyr heller. Jeg er veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå