Lafsen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Heisann Skal sette opp 2 doble nettverkskontakter hjemme hos dama, og i den sammenheng, for å minske antall kabler er jeg ute etter en 8 par kabel. Problemet er at jeg finner kun 2 og 4 par kabel som jeg kan få kjøpt per meter. 10 par kabel må jeg kjøpe 100 meter av isåfall. Noen som veit hvor jeg kan få tak i? Har googlet litt rundt dette, men finner ikke noe. Har lagt ved ett bilde av åssen jeg skal koble dette. Internetten skal ikke kobles til tven, men en Telenor "tuner". Takker for hjelp. Endret 25. oktober 2010 av Lafsen Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Til nettverk vil man ikke bruke vanlig parkabel, man bruker CAT-5. Den har 4 par, og kan (til nød) kobles slik at man får to 100 Mb linjer i samme kabel. Men trenger man flere tilkoblinger så er det like greit å bruke en switch. Lenke til kommentar
Lafsen Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Da får jeg bruke 3 kabler da Takker for svar i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå