Diskutant Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Først av alt: Bare svar konkret. Ikke kom med "åh, nei, ikke fokuser kun på biceps! Det er teit" Det vet jeg. Og det gjør jeg ikke heller. Men! Hvor lang tid tror dere det vil ta å legge på 2(for hver) -5(tilsammen) cm på biceps og triceps? Har tilgang på ca 20 kg :!: Komisk? Ja. Er ikke mye å skryte av, men er det mulig? Jeg er ganske svak, ja.. Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Går fort å øke armene, jeg økte mye etter bare 2 måneder med trening. På den annen side: Hvor gammel er du egentlig? Du er i alle fall utrolig underholdende. Lenke til kommentar
benfa Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har aldri målt, men jeg økte mye på bare 1 måned. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 På den annen side: Hvor gammel er du egentlig? Du er i alle fall utrolig underholdende. Hmm.. Aner jeg en sarkastisk undertone? Du trenger ikke vite alder, men jeg er over 18. Du trenger ikke vite mer. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Helt umulig å si da det er så mange variabler som spiller inn (gener, kosthold, selve treningen osv.). Gjør så bra du kan og se hvor lang tid du bruker. Tar det lang tid kan du i det minste slå deg på brystet og si at det ikke er er mulig å gjøre det bedre. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Så ingen som vet sånn i gjennomsnitt hvor lang tid det tar å legge på 5cm? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 ok.. da får jeg gå tilbake til det svarte, ekle lille hullet mitt og finne det ut selv. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Tror jeg økte med en 5-6cm de første månedene jeg trente Endret 26. oktober 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvordan trente du da? Få reps, tunge vekter? Hvilket program? Hvilken måte? Utdyp! 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Spis, tren og fokuser på å trene med stadig tyngre vekter. Så kommer størrelsen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå