Gå til innhold

Kommentartråd: Evolution v1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg! :dribble:

:thumbup: godt å høre

Du må ta et skippertak snart! ;)

hehe, skal prøve å få gjort endel denne uka! har ikke noe annet å gjøre om dagene :p

En liten tanke rundt Evolution v1-logoen på siden av kabinettet ditt:

Resten av designet er veldig rettkantet, logoen hadde stått bedre i stil med resten om det var mer rettkantet også. Just a thought. :)

hmm, du sier noe der... skal se hva jeg får til ;) takk for tipset

Lenke til kommentar
Hehe, skal prøve å få gjort endel denne uka! Har ikke noe annet å gjøre om dagene. :p

Hmm, du sier noe der... Skal se hva jeg får til. ;) Takk for tipset.

Flott, gleder meg til å se mer! :wee:

:) Bare hyggelig. Kanskje du kunne prøvd å lage logoen i stil med samme stil som de kule stripene/mønsterene du har på kabinettet? :)

Designet er egentlig råtøft, ble imponert da jeg så det første gangen! :thumbup:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, jeg fant denne linken tilfeldigvis da jeg søkte etter subwoofere. Tråden omhandler en Logitech-subwoofer. Det som blir sagt er at subwooferen gir ifra seg et veldig sterkt elektromagnetisk felt og at PC-er og lignende utstyr bør være minst 60 cm (2 feet) ifra subwooferen. Tenkte dette kunne være relevant for ditt prosjekt, ihvertfall hvis du har tenkt til å starte lignende prosjekt i fremtiden med større element.

Du bruker vel et mindre bass-element, så tror ikke det skal være noe risiko. Harddiskene kan kanskje bli påvirket hvis de er nærme elektromagneten. Hvis du tror feltet er for sterkt så kan du lage skjerming i kabinett(ene) med f.eks. aluminiumsplater (eller folie).

Vet ikke om dette har noe å si for ditt prosjekt (tviler egentlig), men hvis du får problemer (med HDD-er osv.) så kan du ha dette i bakhodet. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tipset! For sikkerhets skyld kan jeg jo legge inn ei aluminium plate mellom subben og selve PCn, er litt kjipt hvis harddiskene går i stykker pga dette prosjektet :p

btw: sitter ennå å ser etter en slim DVD brenner, rop ut hvis noen finner en som ikke er alt for dyr (fant en til 10 000 for litt siden :p)

Lenke til kommentar

slim dvd brenner har jo komplett til 229 kroner? Men da må du jo ha en kabel til 79 kroner i tilleg da. :)

Regner med at det er slimline du leter etter? likt som de i laptops?

Ser etter en slimline uten skuff ;) har funnet en nå! den blir bestillt over helga (er hjemme alene uten VIsakort :p) Men trenger jeg denne kablen du snakket om? funker det ikke med vanlig Sata støm og Stata datakabel?

ahh. Det er så digg og se HK in plastposen, og nye deler :love:

mhm :love: også har ny hardware en deilig spessiell lukt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åja, uten skuff ja. Da skjønner jeg. :)

Vel, de fleste slimline drev jeg har vært borti har ikke vanlig sata strøm. Den har en som er mindre. Kabelen koster ikke emere enn 79 kroner på komplett. Har ikke link akkurat nå, men kan finne en imorgen om du trenger det. :)

Kan også ta bilde av slimline pluggen. Tror faktisk det ligger noen i workloggen min også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...