GreenRay Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Evolution v1 - Kommentartråd Her er det yttringsfrihet, si hva du synes om dette prosjektet, eller kanskje du har tips til forbedringer? eller kanskje du rett å slett bare vil si hei Isåfall skriv det her. Worklog Endret 25. oktober 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Noen som har peiling på om suben vil påvirke harddiskene? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser bra ut så langt! Gleder meg til å følge med videre! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skal deffinitivt følge med, Virker som et rått design! gleder meg til å se resultatene! Hvis du får for lite plass til alle kabinettene dine kan jeg godt hjelpe deg med å finne plass altså^^. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 når jeg ser størrelsen på Suben tror jeg ikke den vil påvirke harddisken(e). Når jeg leste sub i går tenkte jeg mere no i 8"-10" størrelsen på 300-500 watt. Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Ser bra ut så langt! Gleder meg til å følge med videre! Godt med litt motivasjon Skal deffinitivt følge med, Virker som et rått design! gleder meg til å se resultatene! Hvis du får for lite plass til alle kabinettene dine kan jeg godt hjelpe deg med å finne plass altså^^. jeg gleder meg også til å se resultetet har på følelsen att dette kan gå ganske bra! Hehe, har (desverre) ganske stor lagringsplass for kabinetter... bor på gård når jeg ser størrelsen på Suben tror jeg ikke den vil påvirke harddisken(e). Når jeg leste sub i går tenkte jeg mere no i 8"-10" størrelsen på 300-500 watt. hehe, daså. Bruker delene fra et gammelt Philips 5.1 system, så det er ikke akkurat den største subben, men den funker Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Denne må je følge med på! Gleder meg til neste update Bra arbeid så langt Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Skal deffinitivt følge med, Virker som et rått design! gleder meg til å se resultatene! Hvis du får for lite plass til alle kabinettene dine kan jeg godt hjelpe deg med å finne plass altså^^. jeg gleder meg også til å se resultetet har på følelsen att dette kan gå ganske bra! Hehe, har (desverre) ganske stor lagringsplass for kabinetter... bor på gård Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Takk for kommentarer Tenkte jeg skulle sparkle ugjevnhetene igår, men fant ut at der har gått hull så sparklet. Så den hadde tørket inn siden forrige prosjekt. Så blir vell en (ganske kjedelig) update så snart jeg får kjøpt nytt sparkel. Noen som har tips til hvilket sparkel jeg bør kjøpe? Endret 29. oktober 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Tøft prosjekt, men vil ikke ristingen fra sub-en påvirke harddiskene over lengre tid? Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Tøft prosjekt, men vil ikke ristingen fra sub-en påvirke harddiskene over lengre tid? Kommer bare til å bruke subben på LAN, siden jeg har et par bedre høyttalere på rommet Bowers & Wilkins Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Da har jeg tatt meg tid til å handle sparkel kjøpte 0,2l med Jotun Sparkel (hurtigtørkende) Regner med å få sparklet endel på Onsdag Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 *host* vil ha oppdatering snart *host* Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 hmm... tenkte å ta en update når jeg har sparklet og pusset ferdig, sparklet står til tørk nå 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Lenge til neste update? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 han bruker en såkalt års-sparkel skjønner du som tar et år å tørke og hvis du nærmer deg den før den tid sprenger all elektronikk i to mils omkrets. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Tja, to ukers ventetid er da ingenting i forhold til et visst oljeprosjekt her inne. 1 Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Jeg har valgt å legge prosjektet på is... bokstavlig talt, på IS. Det er så kaldt å jobbe ute nå, så jeg venter til det bli litt varmere men kommer til å slenge ut en update med de siste skissene i nermeste fremtid Endret 1. desember 2010 av GreenRay Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 pingle! men gleder meg til update da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Kaldt sa du? går jo ann å jobbe innendørs Har selv et prosjekt pågående, og jeg jobber inne nå, litt rot blir det jo, men hva har man støvsugere til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå