Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Diverse spill har sluttet å fungere


Anbefalte innlegg

Har et stort problem, når jeg prøver og spille Need For Speed Most wanted, Cs 1.6, BF2 og mange andre spill får jeg meldig om at programmet har sluttet å virke. Gjelder ikke bare spill men også programmer, skype blandt annet

 

Har en Asus G73J med Windos 7 64 bit.

Har også instalasjons problemer til spilling. Prøvde å instalere BF2 Complite Collection som jeg kjøpte for et par år tilbake. Funker ikke kommer opp "This version has only been testen on win32" og "patching failed"

Endret av emilzxc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et stort problem, når jeg prøver og spille Need For Speed Most wanted, Cs 1.6, BF2 og mange andre spill får jeg meldig om at programmet har sluttet å virke. Gjelder ikke bare spill men også programmer, skype blandt annet

 

Har en Asus G73J med Windos 7 64 bit.

Har også instalasjons problemer til spilling. Prøvde å instalere BF2 Complite Collection som jeg kjøpte for et par år tilbake. Funker ikke kommer opp "This version has only been testen on win32" og "patching failed"

Du må kjøre spillene som administrator.

Høyreklikk på Bf2 ikonet, velg Egenskaper-Kompabilitet.

Huk av: "Kjør dette programmet som administrator"

Kan hende du også må huke av Win XP SP3. (Kjører Vista 64bit selv og det fungerer)

 

Ved installasjon av eldre spill progr, pleier jeg å høyreklikke på installasjons ikonet, og velger Kjør som administrator.

Lenke til kommentar

Nå har jeg huket av kjør som admin og Win xp SP3 når jeg huket av WIn xp sp3 kom det opp at den ikke fant cden. Og vist jeg bare kjører som admin kommer "sluttet å virke"

 

 

glemte å si at det funker noen ganger, svært sjeldent.

Lastet du ned patchen manuellt?

Prøv å reinstaller patchen. (høyreklikk på patch filen, og velg kjør som admimnistrator)

Kan hende du også må oppdatere punkbuster manuellt med Punkbuster Update.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...