Snuppeline Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg sitter med et "gammelt" Nikon f80 hus som er kjøpt i 2001 og som kun er brukt et par ganger. Synes det er synd det skal støve ned her hjemme, men vet ikke om det er marked for å selge analoge kameraer lenger. Kan noen si meg hvor man i så fall burde legge kameraet ut for salg, og hva i all verden slags pris man bør forsøke å få for det? Redigert: Er så lenge siden jeg har brukt kameraet at jeg ikke engang husker hva det heter....(kan man skylde på ammetåke?) Endret 25. oktober 2010 av Snuppeline Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 P90 er digitalt, antar det er F90 du mener? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tenker det er verdt å legge ut på foto.no i det minste. Lenke til kommentar
gormley Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Alt er salgbart til rett pris. Nikon F90 uten objektiv lar seg nok selge til et sted mellom 50-200 kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå