Majjan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nye detaljer lekker ut om Sonys kommende håndholdte konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Større maskin med større og mer strømkrevende skjerm? Dårligere batterikapasitet? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Den skal støtte HD? Lite vits i det hvis skjermens oppløsning er lavere enn "HD". Unntatt om den kobles til en skjerm, men da forsvinner jo litt av poenget med håndholdt. Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Bare jeg som ikke er negativ eller? Hvis det ikke blir et bra resultat, så klarer jeg meg uten den. Men hvis det blir bra, ja da tar jeg sikkert en nærmere kikk når den tid kommer. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Ønsker stor skjerm, og masse multimedia funksjonalitet. Ja, og noen bra spill også da Edit: Burde også gå an å putte i et simkort for 3g og ringemuligheter. Endret 25. oktober 2010 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ønsker bare 1 ting. 2 ordentlig sticker, istedenfor for 1 håpeløs. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @Dennis så utrolig enig med deg der. Kjøpte en PSP til junior før sommeren, men jeg klarer ikke bruke den. Sticka er helt på trynet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg tror helt klart at vi kan forvente en psp 2 rundt juletider neste år. Dog forstår jeg ikke hvorfor Sony ikke kjappet seg litt og lanserte en psp 2 denne høsten da det jo ikke kommer noen håndholdt fra noen andre utgivere enn en nintendo 3ds i mars! Om Sony hadde lansert sin psp 2 rundt disse tider, hadde de fått masse oppmerksomhet og slapp å konkurrere med Nintendo slik de jo har gjort i alle år. Det er nå på tide for sony å revurdere sine strategier for å ta tilbake kundemassene fra nintendo. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hmm...innen den tid burde vel Sony kanskje ha fått has på OLED-skjermen? Mindre vekt og mindre strøm, selv om noen kommer garantert til å syte om alt som sytes kan om OLED. Enig med Dennis, skikkelig dobbel analog. Faen ta dere om dere overser dette, Sony. Men noe som mest sannsynelig kommer til å skje er at vi ser MicroSD som lagringsplass, slik som SE bruker. Ser kanskje helst at vi har SD, da, selv om det er litt større, Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 bedre grafikk (skal ikke så mye til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg