tomzkii Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som spiller Tier 1 som vil være med å spille? Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Syntes selv at dette spillet ikke er særlig givende. Før dette spilte jeg BFBC2 og syntes det var langt morsommere helt til jeg gikk lei da jeg fikk alle våpen og ekstrating. MOHT1 har klarere farger i grafikken, men spillbarheten er langt dårliger. Du sitter fast i små steiner og hinder du lett burde forsere. Syntes også at det er dårligere lagt opp en andre spill da du ikke har noen oversikt over hva neste våpen er eller ekstrating du får. Dårlige uoversiktlige menyer i valg av våpen etc. Du kan heller ikke plukke opp våpen i spillet. Vet ikke om det bare er meg men får inntrykk at det er en del cheats som er ute der, som aimboot o.l. Har ikke forsøkt å finne cheats selv da jeg ikke synts det er noe vits. Enkelte servere er "normale" der man kan overleve og bruke normal taktikk uten å bli drept med en gang, mens andre så dør du 15 ganger uten å se motstanderen en gang. Man blir skutt selv bak steiner og murer. Noen våpen har jo latterlig dårlig kulebane også. Mulig det bare er vanen fra BF som sitter i og at det er vanskelig i begynnelsen. Vanvittig irriterende spawnsystem når du har 5 snipere som ligger lengst bakerst hele tiden når det er oppdrag. Squad-systemet som brukes i mange andre spill er langt bedre. Er man en klan med en god taktikk kan man lett knuse det andre laget hvis det har 4-5 enkeltspillere i laget som spiller kun for seg selv og for å få neste sniperrifle. Hva er egentlig bra med MOHT1 når man har f.eks. BFBC2? Litt eller veldig OT, men frustrert over dårlig spillopplevelse. Kansje morsomere i klan?? Lenke til kommentar
tomzkii Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Syntes selv at dette spillet ikke er særlig givende. Før dette spilte jeg BFBC2 og syntes det var langt morsommere helt til jeg gikk lei da jeg fikk alle våpen og ekstrating. MOHT1 har klarere farger i grafikken, men spillbarheten er langt dårliger. Du sitter fast i små steiner og hinder du lett burde forsere. Syntes også at det er dårligere lagt opp en andre spill da du ikke har noen oversikt over hva neste våpen er eller ekstrating du får. Dårlige uoversiktlige menyer i valg av våpen etc. Du kan heller ikke plukke opp våpen i spillet. Vet ikke om det bare er meg men får inntrykk at det er en del cheats som er ute der, som aimboot o.l. Har ikke forsøkt å finne cheats selv da jeg ikke synts det er noe vits. Enkelte servere er "normale" der man kan overleve og bruke normal taktikk uten å bli drept med en gang, mens andre så dør du 15 ganger uten å se motstanderen en gang. Man blir skutt selv bak steiner og murer. Noen våpen har jo latterlig dårlig kulebane også. Mulig det bare er vanen fra BF som sitter i og at det er vanskelig i begynnelsen. Vanvittig irriterende spawnsystem når du har 5 snipere som ligger lengst bakerst hele tiden når det er oppdrag. Squad-systemet som brukes i mange andre spill er langt bedre. Er man en klan med en god taktikk kan man lett knuse det andre laget hvis det har 4-5 enkeltspillere i laget som spiller kun for seg selv og for å få neste sniperrifle. Hva er egentlig bra med MOHT1 når man har f.eks. BFBC2? Litt eller veldig OT, men frustrert over dårlig spillopplevelse. Kansje morsomere i klan?? Nå bryr jeg meg ikke så veldig om at du synes spillet var dårlig.. lurte på om det var noen å spille med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå