snorri Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg vil gjerne montere en slags nøkkel-bryter på pc'en min for å slå den på, slik som her, i Case Mod #63. Noen som kan forklare meg hvordan man får det til? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 det er da bare å skaffe seg en slik en det, og lodde på ledningene. tror nok at du skjønner åssen du gjør det når du får den i hånda Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvis du har et ATX-hovedkort skal du bare trykke in standardknappen og slippe den igjen. Med en slik nøkkelbryter må du vri den "på" og "av" igjen. Rett meg hvis jeg tar feil......... Lenke til kommentar
jostor Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hvis du følger guiden til Overklokking.no, kutter du bare den ene av ledningene som går til påbryteren og setter nøkkelbryteren mellom påbryteren og ledningen som du kuttet. Da starter du datamaskinen med den vanlige bryteren, men nøkkelbryteren må være på for at det skal gå an. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Tenningslås til bil ville sikkert også funket fint. Den spretter jo tilbake fra starter-posisjon automatisk. Og har man f.eks. vannkjøling kan man jo koble slik at kjølingen går når 'tenningen' står på, slik at den kommer i gang før man starter PC. Hmmm.... Lenke til kommentar
Smb Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 hehe morro og smart, asdfteam! 8) Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 jeg gjorde ikke som på oveklokking.no, jeg tok og kuttet av standar knappen og loddet de på låsen og startet, funker helt fint, men er som en sa tidligere må vri og vri tilbake eller så slår den seg av igjen! Glemte og si at det er ikke vanskligt og "cracke" seg forbi denne løysinga viss du satser dette som trygt, det er bare til og sette reset knappen på poweren og trykke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå