Gå til innhold

Er det ikke deilig?!

kans

Er det ikke deilig ?!!  

34 stemmer

1. 1. Synes du det er deilig?

• JA!!!! EKSTREMT! OPPNÅR NESTEN ORGASME!!
      25
    • Nei ?
      1
    • joa, er litt deilig
      7
    • vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som synes det er så ekstremt digg når du spiller av en jævla fet låt uansett sjanger så bare føler du hele sangen med hele kroppen?!

Klarer ikke sitte rolig! :D

Jeg elsker det hvertfall!!

Endret av Kans92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klarer bare ikke å holde den i buksa når sånt skjer. Neehda, joda er sykt deilig. Digger også når enkelte deler av en sangen treffer deg RÆTT i hjerte. F.eks "Pink floyd Hey you" når han synger "Hey you, would you help me to carry the stone" :love:

Endret av Carlgutt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dritdigg ! Husker spesielt en busstur til stavanger, hvor jeg hadde musikk på øret. Satt egentlig og halvsov, og var på vei til å bli syk. Var en kjempedigg følelse, ettersom jeg hadde 150 % fokus på musikken. Bussen kunne kræsja uten at jeg hadde merka det.

Når andre prøver å sette på en sang de har fått samme følelsen med, og absolutt skal vise MEG hvor bra den er, er ikke like "deilig"

Lenke til kommentar

Det er dritdigg ! Husker spesielt en busstur til stavanger, hvor jeg hadde musikk på øret. Satt egentlig og halvsov, og var på vei til å bli syk. Var en kjempedigg følelse, ettersom jeg hadde 150 % fokus på musikken. Bussen kunne kræsja uten at jeg hadde merka det.

Når andre prøver å sette på en sang de har fått samme følelsen med, og absolutt skal vise MEG hvor bra den er, er ikke like "deilig"

Kjenner igjen den følelsen.

JEg synes det er lettere hvis folk sender sangen til meg sånn at jeg kan oppleve den på egenhånd en når jeg er med de så skal de "presse" sangen på meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...