Rest1peace Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hallais nå har det seg sånn at jeg har ett lite problem med min lærer. Jeg har veldig lyst å sende inn ett klagebrev men, fra tidligere erfaringer på skolen har det seg sånn at det er veldig lite fristende fordi det er veldig mye arbeid å finne de feilene ved den læreren og det lille problemet at jeg er en elev og det er ikke avdelingslederen som tilfeldigvis syntes denne læreren er kjempe flink. ( bare sånn at det er sagt hun er flink lærer men personligheten til denne læreren er mildt sagt fryktinngytende og det vet jeg alle de andre elevene jeg har snakket med og syntes. Og som jeg skrev litt lengre oppi teksten så holder avdelingslederen med denne læreren og når jeg prøvde å legge frem noen poeng feide han det vekk med at sånn og sånn er det og sånn blir det, punktum. Det vil ikke jeg finne meg i, vi blir behandlet som treåringer og målet mitt er å prøve å finne noen feil ved denne læreren sånn at jeg har noe å gå på. Det er her jeg tenkte diskusjon.no kom godt inn, jeg vet der er noen kvikke hoder her og det jeg da trenger hjelp med er å finne noe jeg kan skrive i klagebrevet mitt. Altså noe jeg kan gjøre/ finne. Takk for alle svar Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ehm, du vil klage på feil du enda ikke har funnet? 1 Lenke til kommentar
Rest1peace Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja altså jeg har noe å gå på men hovedpoenget var det at jeg trenger noen punkter å gå etter, hva skal jeg lete etter? Hun irriterer meg bunnløs og jeg har min lille historie med hun men jeg vil ikke akkurat gå inn på hva det var. Vil bare egentlig ha noen tips om hva jeg skal gå etter?. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 - Utseende - Kroppslukt - Klær - Fremtoning - Dialekt Dette er fine punker å få med i et klagebrev. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jøss! Du er enig i at hun er en flink lærer, men du vil klage fordi du ikke liker personligheten? Skal gi deg noen tips: Ta deg sammen, slutt å lage kvalm. Følg med i timen. Aksepter at du ikke kan like alles personlighet. Vedder på at hun ikke liker din heller, siden du prøver å lage trøbbel for henne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du skjønner at vi ikke bare kan dra frem en haug tilfeldige feil ved en lærer vi aldri har møtt? Hva er det du har imot henne, da? Jada, du vil kanskje holde historien din for deg selv, men da kan du ikke forvente særlig med hjelp fra denne kanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå