kineking Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 er en jente på 24, jeg trodde tidligere at jeg fikk orgasme under samleie, men fant ut senere at det å bli øm og sliten ikke betegnes som en orgasme likevel..? så hvordan vet man for sikkert når man får orgasme? (kun seriøse svar) Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Man vet at man har hatt det når man har hatt det. Sett av en liten time og kom i stemning, så finner du selv ut hvordan en orgasme føles. =) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor er det viktig å vite, da? Når hvit gugge kommer ut av mannens penis er det over uansett Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hvorfor er det viktig å vite, da? Når hvit gugge kommer ut av mannens penis er det over uansett Hahaha, men du merker når du får en orgasme, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Blowbob Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Dama mi rister som bare juling når hun får orgasme. Spesielt ved fingring, kan hun riste i 5-10 min i strekk. Vet ikke om det var til noe hjelp, though. Endret 25. oktober 2010 av Blowbob Lenke til kommentar
Penance Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sier som Sovehest; du vet det når du har fått en. For meg var det INGEN tvil, i alle fall! 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 er en jente på 24, jeg trodde tidligere at jeg fikk orgasme under samleie, men fant ut senere at det å bli øm og sliten ikke betegnes som en orgasme likevel..? så hvordan vet man for sikkert når man får orgasme? Når man begynner blø fra nesa. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvorfor er det viktig å vite, da? Når hvit gugge kommer ut av mannens penis er det over uansett haha må le litt, men er ikke helt sant. Det er flere som har en såkalt genetisk endring om jeg kan kalle det det som gjør at det avslappende middelet som kommer under mannlig orgasme og som skal gjøre penis sløv mangler hos enkelte som da klarer å holde den stiv. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Du merker det generelt ved muskelsammetrekninger og eller rødme i ansiktet for kvinner. Merk at det er mange måter for dere heldige skapninger å få orgasme på. Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 er en jente på 24, jeg trodde tidligere at jeg fikk orgasme under samleie, men fant ut senere at det å bli øm og sliten ikke betegnes som en orgasme likevel..? så hvordan vet man for sikkert når man får orgasme? (kun seriøse svar) Det varierer selvfølgelig fra kvinne til kvinne, men jeg personlig opplever det som et type "magesug" i mangel på bedre ord. Tenk deg at du er på en peak i en berg-og-dal-bane og står rett ovenfor et stup. Den følelsen man får med en gang man tipper over stupet, bare lokalisert i nedre mageregionen/underlivet. Kombinert med ilninger i hele kroppen, følelsen av å måtte strekke alle muskler og et generelt velbehag. Musklene i underlivet ditt vil i tillegg trekke seg rytmisk sammen. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Du vet det når du får en vil jeg nå tro. Har du forsøkt dusjhodet eller vibrator noen gang? Hvis ikke vil jeg instendigst be deg om å anskaffe deg en vibrator. Sett deg forran et speil og lek med deg selv til noe skjer:) Lenke til kommentar
Gjest T Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Som oftest vet du det ganske sikkert selv når du får orgasme. Gikk selv rundt lenge og ikke helt visste om jeg noen gang hadde fått orgasme eller ikke, men når det først kom, så kom det for å si sånn;) Mvh T Lenke til kommentar
Sapere_aude Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Dersom noen fortsatt skulle være i tvil kom det en dag en artikkel om emnet i dagbladet sin nettutgave faktisk, som kan leses her: Slik kjennes en orgasme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg