FrozenFish Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Min ca. 3 år gamle Samsung HT-P1200 vil i dag ikke slå seg på. Stand-by lampen lyste da jeg prøvde å slå på, men slo seg av da jeg trykte på "On" knappen. Jeg har tatt ut kontakten og ventet noen minutter for så å sette inn igjen. Stand-by lampa lyser da, men slukkes når jeg prøver å slå på. Jeg har forsøkt å ta kontakten ut, sette inn igjen og få rødt lys på std.by, for så å holde inn reset knapp (stoppknappen) i over 5 sekunder. Dette hjelper heller ikke. Dette har skjedd én gang før, men da "ordnet" det seg bare av seg selv. Men, altså ikke denne gangen. Noen som har en idé hva feilen kan være? Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Igjen "reparerte" stereoen seg selv, uten at jeg vet hva som er/var feil. Jeg lot den stå uten strøm et par timer, satte i kontakten og lot den stå en time til - for SÅ å slå på. Men vet fortsatt ikke hva som skjer og er redd noen er på vei til å ryke.... Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Vel, da har det skjedd igjen så det er vel på tide å ta turen til Expert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå