abene Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Zotac lanserer to multimediaklare mini-PC-er. Les mer Lenke til kommentar
dopus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 er vel en vanlig ion eller ion2 minipc. uten bisttreaming av true hd og dts hd master. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Gleder meg til Bobcat kommer jeg. Håper AMD har vett til å integrere bitstreaming. Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har akkurat bestilt meg boxee box nå jeg Tror og håper jeg blir fornøyd! Har brukt boxee softwaren lenge! Boxee software er absolutt og annbefalle på en mediapc!! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Pris er avgjørende da vi har veldig mange slike i prissjiketet 2800,- med dual-core D5 serie og Ion2. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Artig at de leverer boksen uten OS og at de går god for Windows og Linux. Et eksempel til etterfølgelse! (forfølgelse? ) Lenke til kommentar
dopus Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 funker jo sikkert greit med en xbmc livecd innstalasjon på den (linux basert mediasenter software) slipper i hvertfall å betale for den obligatoriske windows licensen som ikke er nødvendig på en htpc.(må vel ha windows for å få truehd og dts hdmaster, men det støtter ikke denne alikevel) Lenke til kommentar
asicman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har en HD-ID11 som jeg er kjempefornøyd med. Eneste problemet er at den har en liten vifte som støyet en del, men etter siste BIOS oppdatering så er den mye stillere. Jeg betalte 1800 for min HD-ID11 som er meget billig for en liten fin boks som kan monteres bak TV og spille av HD video (takket være ION2). Er på jakt etter en ny tilsvarende boks som jeg skal koble til stereoanlegget i kjellerstua, men den vil jeg ha med passiv kjøling. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er det noen som vet om HD-ID33BR-E har vifte eller ikke? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ser ut som om den har vifte. http://itfanat.com/7592.html Lenke til kommentar
asicman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hovedkortet ligner veldig på HD-ID11 - kanskje bare mer fancy innpakning og BR som jeg ikke trenger... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det dreier seg om mini-PC-er med multimediaspesifikasjoner, og god ytelse med Intel Atom og Nividia ION. 4Mildt sagt usikker på rikitgheten av dette utsagnet. Uansett ser denne mye mer spennende ut: http://www.dustinhom...5010470238.aspx Lenke til kommentar
asicman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det ser som sagt ut som samme hardware i mer fancy innpakning og BR. Desverre er fortsatt med vifte. Shuttle XS35 er en annen potensiell maskin i denne klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå