fjarle Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synkroniserer musikksamlingen trådløst. Les mer Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Finnes det noen equalizere til Android? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, jeg bruker en som heter DSPManager Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Winamp er ennå i beta så equalizer er ennå ikke kommet nei. Men Mixzing musikk-spilleren for Android har equalizer innebygd. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Tror dette kan bli veldig bra. Lastet det ned igår og har fungert bra til nå i hvertfall. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hadde vært kult om de hadde hatt med Milkdrop! Lenke til kommentar
Moze Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Føler alle android players ser helt like ut, ser ingen grunn ennå til å gå fra Doubble Twist til winamp player. Ønskeliste for doubble twist (og generelt alle android players) Manuel media search på sd-kort Mulighet til å endre id3 og mulighet til å endre art bilde. Mulighet til å spille sanger etter rank 1-6 "stjerner". Om du er en av de få som faktisk gidder å "ranke" dine sanger med "stjerner", hvorfor ikke ha en måte å velge hvor mange "stjerner" du vil høre på. Feks idag vil jeg høre på 0, 5 og 6. Dvs uranka og best ranka slik jeg kan ranke uranka samtidig som jeg får noen random godlåter. Når man trykker på widget art så er det samme funksjon som å velge playeren fra meny. Om noen kjenner DVD JON, pass it on! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 WinAMP! It really whips the llamas ass! Bildet passer bra. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vil heller ha foobar2000 for mobile enheter men det kommer nok aldri til å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg