GNUfan Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Linux YellowDog 3,0 vet ikke om har mac Vet du ikke om du har mac? Ok. 1. Du har ikke det, fordi da hadde du ikke hatt de spec'sa i signaturen din. 2. Viss boksen din ser ut som et romskip, (altså FØR en eventuell modding) så har du mac. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 er det feil eller? hvis feil hvordan jeg brenn riktig på cd ? :-? Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 KUTT UT THOMAS , ****** denne spøken har gått for langt . jeg blir sikkert bannet for dette , men nå er jeg drittlei av deg. du er ikke døv og du bare tuller med oss , skriv ordentlig så kanskje folk gidder å hjelpe deg . OMG spøken har blitt dratt for lang OMG Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Linux YellowDog 3,0 vet ikke om har mac Kom ikke her og fortell meg at du har lasta ned en linuxdistro kun beregnet og installerbar for Mac, og ikke vet hva Mac er for noe. Forøvrig er det ingen sammenheng mellom det og være døv og å ikke takle det skriftlige språket. Nå er det på tide at noen moderatorer våkner opp her. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 iso filer skal brennes med programmet nero eller NTI cd maker. Det fins sikkert andre men det er de jeg bruker. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg ga nå nettop beskjed til en moddis. Han får bestemme selv hva han syns om disse inleggene. Det kan hende at thomas ikke viste at yellow dog var for mac maskiner. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg ga nå nettop beskjed til en moddis.Han får bestemme selv hva han syns om disse inleggene. Det kan hende at thomas ikke viste at yellow dog var for mac maskiner. http://www.yellowdoglinux.com/ <- Det skal ganske mye til for å se at dette ikke er for Mac! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kan liksom bare ikke helt se hvordan det å være døv kan påvirke skrive/lese-egenskapene til folk. Tegnspråk har en annen settningsoppbygging enn talespråket. Tenk om de som brukte tegnspråk måtte immitere hvert eneste ord i talespråket. Hadde tatt lang tid å fullføre en settning da ja. Håper du skjønte hva jeg mente i denne posten Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kan liksom bare ikke helt se hvordan det å være døv kan påvirke skrive/lese-egenskapene til folk. Tegnspråk har en annen settningsoppbygging enn talespråket. Tenk om de som brukte tegnspråk måtte immitere hvert eneste ord i talespråket. Hadde tatt lang tid å fullføre en settning da ja. Håper du skjønte hva jeg mente i denne posten Har engelsk samme setningsoppbygning som norsk? Hva med spansk? eller russisk? Eller hva med java? Så en som har norsk som morsmål skal aldri klare å programere java? Var det poenget med den posten? Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 det er trist å se at disse postene ender med kritisering og off topic. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg ga nå nettop beskjed til en moddis.Han får bestemme selv hva han syns om disse inleggene. Det kan hende at thomas ikke viste at yellow dog var for mac maskiner. Vel, isåfall er han ikke døv men dum! Sjekk denne nylige tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...16f4199723b8a1d Fyren ramser opp en haug med distroer og spør hva som er best. Jeg svarer at Yellow Dog er til Mac, og anbefaler et par andre nybegynnervennlige distroer. Og så greier han likevel av alle ting å laste ned akkurat Yellow Dog Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 øøhhh ja. hakke sett så mye på yellow dog men du skal være ganske dum for å se at det er for mac Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 iso filer skal brennes med programmet nero eller NTI cd maker.Det fins sikkert andre men det er de jeg bruker. hvor fant jeg i iso eller NTI ? :-? Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 eller skal jeg ta Suse?? Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 iso filer skal brennes med programmet nero eller NTI cd maker.Det fins sikkert andre men det er de jeg bruker. hvor fant jeg i iso eller NTI ? :-? er du dum eller har du bare vanskelig for å forstå ting thomas ? du kan ikke bruke yellow dog linux på pc'en din , den er for POWERPC (ppc). DU KAN IKKE BRUKE DEN , å herregud ingen kan være så dum , du må fake det. DU BARE MÅ , jeg blir gal av deg. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 jeg sur på forum blaffen andre si andre ting PØH Bankog_Hilton også andre jeg drit forum prate andre ting jeg svar ikke jeg har laste Suse 8.2 Yellow Dog 3,2 jeg glem det bra Suse 8,2 hva har Suse 8,2? må har WineX? Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Du er klar over at det du gjør er å gjøre narr av folk som faktisk er døve. slutt dette spillet nå vær så snill , vi er alle klar over at du og toas er en og samme person. at du synes dette er morsomt har vi fått med oss , men nok er nok. Nei nå må moderatorene gjøre noe for det ganske åpenbart at du faker og er kun ute etter å provosere. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Bankog_Hilton tror feil Hold Kjeft ikke mase mer Lenke til kommentar
Bankog_Hilton Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 jeg "tar" ikke feil nå , jeg vet det og alle andre på forumet vet dette er sant . nok er nok thomas Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 suse 8.2 kan ikke lastes ned. Hvis du ikke har tenkt å betale for det da. Suse kan gratis instaleres gjennom FTP noe som krever at du bør ha ADSL for å ikke få en VELDIG høy ISDN regning. Marcel har skrevet en guide om instalasjonen til suse her Jeg har selv suse 8.2 og anbefaler det på det sterkeste. Winex/wine i suse 8.2 skal gå veldig fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå