Gå til innhold

jeg test Linux YellowDog 3,0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SysteMdiskett

[spekulasjon]

Døvhet kan ikke bortforklare en mengde av slike feil. Jeg mistenker at det sitter en fjortis en eller annen plass i dette landet og ler ræva av seg hver eneste dag. Men det er som sagt bare en mistanke.

Flere av feilene er skrevet med lyder som vi bruker i uttalen av ordene som f.eks. "næi" (i andre poster).

At det _alltid_ skal være grammatiske feil i topicen har jeg også lagt merke til.

Denne "Toas" som har dukket opp styrker min mistanke. Hadde jeg vært en fjortis som hadde tullet slik hadde jeg ikke holdt det for meg selv. Kanskje han bare er en kompis som også ville være med på leken. Han var i alle fall ikke smartere enn å kalle seg noe som ligner på Thomas.

Hvis min mistanke skulle være rett synes jeg at dere skal slutte mens leken er god. Det vil være utrolig stygt ovenfor alle de som faktisk er døve, og det er ganske mange.

[/spekulasjon]

Jeg har ikke noe i mot døve, hvis du er det skal du ikke føle deg såret. Jeg har bare noe i mot fjortiser som tror at det er 1. april hver dag.

Kast ikke stein i glasshus er det noe som heter... såvidt jeg vet har du fått opptil flere "ferier" fra dette forumet pga ymse ting...

Lenke til kommentar
Opptil _EN_....

Var ikke vanskelig å forstå hvorfor jeg reagerte på noe da heller (du burde kanskje visst litt mer om dette for å komme med slike påstander?). Som regel pleier jeg bare å lese en masse innlegg, enkelte ganger er det noe jeg vil kommentere.

Menmen, det er vel kanskje jeg som får gjennomgå denne gangen også. Dette er bare fordi jeg skriver lange og seriøse innlegg og ikke kommer med små løssluppne kommentarer.

Du skulle vært opptil 2, i og med at da du ble utestengt med GolfBag kom tilbake med Golf Bag, men dette er/var opp til moderatorene.

- Og det var jo latterlig det innlegget det dreide seg om, hehe.

Som du sier, du skriver endel løsslupne kommentarer, det nok helst det som gjør at folk reagerer slik de gjør... enig?

--- Men; jeg er enig i hva du mente i denne posten

Lenke til kommentar

mja, men har lest flere innlegg, finner noen meget merkelig. Folk er meget opptatt av å kjefte på folk som faktisk ikke leser signaturen hans. Det er bra dere tar han i forsvar. Har ingenting imot det. Men ikke se dere blind på at det faktisk er mange merkelige folk i dette vidstrakte land. Og det faktum at noen faktisk bare driver gjøn er ikke så helt på jordet hvis du leser alle innlegga hans. Det er noen som er litt FOR merkelig spør du meg. Tar jeg feil ber jeg på forhånd om unnskyldning men kan ikke si jeg føler meg helt overbevist om at han faktisk er døv. Du oysfaerg bør kanskje lese endel av innlegga hans og overse det faktum at at han skriver i sig at han er døv. Se på det med litt kritiske øyne. Og jeg har ingen "ferier" fra dette forumet så hva skal du si til meg? Selv om jeg ikke skriver så fryktelig mye og "bare" har 170 noe poster så betyr ikke det at jeg ikke følger med på hva som blir skrevet og faktisk husker det. Men igjen tar jeg fei ber jeg om unnskydning. DOG intill det motsatte er bevist. Jeg kan godt ha i siggen min jeg er døv jeg og. Betyr ikke at jeg er det fordi! Sov godt folkens

edit : skriveleif

Lenke til kommentar

Ja, det ville vært både irriterende, talentløst og, som du sier, fordomsskapende... Men det har igrunnen vært nok diskusjoner om denne saken, spesielt etter nVIDIA GeforceFX 5900U-saken...

Så, vi legger saken død og lar ting gå sin gang...

...

Jeg for min del stikker og spiller XBOX nå :) Vi prates

Lenke til kommentar
gspr, det står i profilen hans at han er døv... Forståelig nok kan han ha en del problemer med å skrive med "vår" setningsoppbygning.

Ah, pleier ikke lese signaturer. Hmm.... unnskyld da... tror jeg. Kan liksom bare ikke helt se hvordan det å være døv kan påvirke skrive/lese-egenskapene til folk. Påstår ikke at han lyver, selvfølgelig, men...

Lenke til kommentar

Forøvrig er det noe som får trådstarter til å minne meg om starteren av denne tråden. Vet ikke, men skrivemåtene minner noe sykt. Vet at han andre trådstarteren sier han snakker tegnspråk, og at denne trådens starter sier han er døv, men allikevel... det er noe mer, liksom...

Lenke til kommentar
Forøvrig er det noe som får trådstarter til å minne meg om starteren av  denne tråden. Vet ikke, men skrivemåtene minner noe sykt. Vet at han andre trådstarteren sier han snakker tegnspråk, og at denne trådens starter sier han er døv, men allikevel... det er noe mer, liksom...

Utrolig mye dritt som minner om det han driver med ja. Ser ikke ut til at fyren klarer å lese hva folk sier til han i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...