del_diablo Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 A_R_I AKA marxisten, d'Anconia og mange flere. Har gått inn og ut av forumet, lagd noe kontoer, nekter å føre debatten videre, gir opp, forlater forumet en liten stund, kommer så tilbake og fortsetter og spamme og trolle. Jeg vil ha moderasjonens svar: Er det forsvarlig at han får gjøre hva han gjør? 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Det ser ut som bruker har tatt nok en midlertidlig pause. Som vil kanskje vare til over hjul. Så.... kan jeg få et svar fra moderasjonen? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Forumet holder moderering til et minimum, og bruker det kun der det er trusler og brudd på reglementet. Jeg er enig i denne saken, jeg er nesten glad for at de slipper til A_R_I. Og må si at det er hans valg å velge hva han vil svare på, skulle likt å sett moderatorer tvinge han tilbake på forumet for å svare på argumentene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå