Vetikkeheltjeg Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg lurer bare, men er det noen som spiller på Outland her? Vurderer å transfere dit, siden jeg har mange folk jeg kjenner IRL der. Men de spiller ikke serriøst, og har det bare gøy i PvP og lignende. Hadde vært nice å visst om der er noen serriøse guilder med norske folk i der. Har 11/12 heroic i ICC25, og 6.3k GS om det har noe å si. DK dps Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg lurer bare, men er det noen som spiller på Outland her? Vurderer å transfere dit, siden jeg har mange folk jeg kjenner IRL der. Men de spiller ikke serriøst, og har det bare gøy i PvP og lignende. Hadde vært nice å visst om der er noen serriøse guilder med norske folk i der. Har 11/12 heroic i ICC25, og 6.3k GS om det har noe å si. DK dps Jeg flyttet til Outland for å spille med det som jeg mener er de beste guildene, sykt moro å spille med A Bunch of Gankers på hordesiden eller Vengeance på alliance-siden. De er faktisk de eneste guildene jeg kunne tenkt meg å spille i. Kanonbra server for world pvp, sikkert ikke så gale til pve heller - det er en spiller der fra guilden Union som har sikret seg 5stk shadowmourne-økser. Endret 25. oktober 2010 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 diskusjon.no har en guild på outland. Horde. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 Ååh? Jeg er på Outland nå, og er horde Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1257044 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå