foenix Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har plutselig fått problemer med å få lyd av pc-en. Den har fungert bra til nå. Jeg har sjekket kabler og innstillinger og alt ser ut til å være i orden der. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om det er noe feil ved maskinvare eller driver. Jeg har integrert lydkort i hovedkortet. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 ER det seve internetten du ikke har lyd på eller er det på selve dataen? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Det er selve dataen. Ingen av utgangene gir lyd. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 ikke en gang med høgtalera? Da trur jeg at det er lydkortet. Men for sikkerhetskyld så far inn på innstillinger på lyden og sjekk om du kan teste lyden der. Har MAC no så er ikke 100% sikker på hvor du skal gå. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har pcen no. gå inn på kontrollpanel - maskinvare og lyd - lyd. Der skal du få opp et ikon av en høgtaler, har deet det eller har du noe mere der? Lenke til kommentar
foenix Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg har vert inne på lyder og lydenheter på kontrollpanel, men der står det at alle enheter fungerer som de skal. Lenke til kommentar
foenix Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg klarte å finne ut av det. Det var noen innstillinger under lyd/volum som var krysset av på demping. Dette har skjedd uten at jeg har gjort noe. Muligens noe galt i systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå