Gå til innhold

Skuffa over GAME (Ålesund)

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier så er jeg ekstremt skuffa over GAME butikken som ligger på AMFI Moa i Ålesund. Jeg forhåndsbestilte en Collectors edition av Fallout New Vegas der, men sitter nå forann PC'en uten :(

Da jeg kom til butikken for å kjøpe og hente spillet, hadde de solgt det til noen andre. De hadde ikke flere igjen, det hadde heller ingen av Gamestop butikkene i området. Elkjøp og Lefdal sa de aldri kom til å ta inn Collectors edition heller...

Dama i kassa påstod at Bethesda ikke hadde produsert nokk av Collectors edition for det europeiske markedet, og at hun beklaget dypt det som hadde skjedd. Først var jeg rimelig forbanna, hvordan kan de selge noe som er forhåndsbestilt og reservert i mitt navn? hva i alle dager er det de driver på med? Dama i kassa var snill og grei nokk til å ville prate med sjefen som ikke kom på jobb før mandag (i dag). Jeg håper inderlig de klarer å få ordnet opp i dette her! Men tanken jeg sitter igjen med er at visst jeg f.eks hadde forhåndsbestilt hos Gamestop hadde jeg hatt spillet nå.

Jeg har faktisk gått så langt at jeg har sendt Mail til Bethesda og spurt om de ikke produserte nokk, jeg har også sendt mail til GAME og forklart situasjonen. Jeg bare håper noe kan bli gjort, ellers kan jeg trygt si at jeg aldri setter en fot inn i en GAME butikk igjen. Kanskje ikke så gale for dem ettersom jeg er kun en liten fisk i et hav av kunder.

Sorry for Wall of Text men måtte få det ut. Noen andre som opplevde det samme? eller var det bare meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare klassisk for at folk ikke kan jobben sin. Rimelig sikker på at Game vet når de bestiller hvor mange eksemplarer de får (iallefall kort tid etterpå). Skal være en lett jobb å ikke selge til de som ikke står på forhåndsbestilt-lista

Ja jeg hadde regnet med det var en dårlig unnskyldning. For min del er dette bare helt forferdelig. Jeg kan såklart bare kjøpe meg standard versjonen, men mtp at jeg er en såpass stor Fallout nerd tenkte jeg at jeg denne gangen skulle skaffe meg Collectors edition. Får vel bare se om de kan ordne noe, er jo utsolgt over alt! til og med på nettet :(

Lenke til kommentar

Samme opplevelse hos Game i Trondheim. Fikk også SMS om dette på releasedagen. Kjedelig, men ville ha spillet.

Så de kom ikke med noe som helst slags tilbud om å ordne dette for deg? eller har du ikke vært i kontakt med de? Jeg har ikke hørt noe fra Sjefen hos Game Ålesund ennå, så jeg vet ikke om det er en mulighet engang. Det er forjævlig kjipt for oss som har gleda oss og som har stolt på at vi kunne sikkre oss spillet ved å forhåndsbestille! Det er så uproft som du får det.

Jeg ringte nettopp opp GAME i Molde, men der sa karen jeg pratet med at de aldri hadde bestilt engang.

Jeg lurer på om vi har noen som helst slags rettigheter når det gjelder dette? jeg regner med at vi ikke har det mtp at jeg ikke la inn noe slags depositum på forhåndsbestillingen (slik som Gamestop krever, vet ikke om de gjør det slik andre plasser) og også det at jeg kun er en eneste person (som jeg vet om) i Ålesund som det har gått slik for.

Lenke til kommentar

Da har jeg bestillt en stk Collectors edition av Fallout New Vegas fra Gamestop USA :D takk gud for at Gamestop finnest. Jeg tror jeg kommer til å fortsette å handle hos Game, men kun bruktspill eller ting som ER FYSISKT TILSTEDE. Skal dog aldri forhåndsbestille noe mere hos de!

Var dumt av meg å ikke gjøre det hos Gamestop fra begynnelsen av, hatt kun gode erfaringer når det gjelder forhåndsbestillinger med de. Nå hørest hele greia ut som bashing av Game og reklamering for Gamestop men det får bare være. Hele greia kom på 94$ men det er verdt det for meg!

Om noen andre sitter med samme problemet som jeg gjorde så kan de gjøre som meg om de er villige til/har mulighet til å bestille fra USA. Eller finne en annen måte å skaffe Collectors edition på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...