Stiankir Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Har fra før av et hovedkort (Gigabyte GA-870A-UD3, 870, S-AM3) fra komplett.no, og et tilhørende minnesett (Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8). Jeg ville bytte ut minnet mitt med noe raskere, og bestilte nye RAM-brikker (Kingston DDR3 HyperX T1 2250MHz 6GB Fan). Det viser seg derimot at Kingston-minnet ikke passer i "sporene" til hovedkortet. Har Komplett.no rett og slett sendt meg feil minne? (noe som virker usannsynlig) eller er det jeg som er lite oppdatert på minne-fronten? Jeg mener bestemt at et DDR3-minne skal passe i et DDR3-hovedkort så lenge begge er DIMM 240-pin Help me out! Har forresten et par bilder som viser problemet mitt. Sort minnebrikke er det jeg allerede har. Blå minnebrikke er mitt nye. Endret 24. oktober 2010 av Stiankir Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Er det mulig å få se andre siden av corsair dominator brikken der? EDIT: Jeg er nesten 100% på at dominator brikken er ddr2. Sikker på at du har det hovedkortet du linker til fra før? Endret 24. oktober 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå