Gå til innhold

My Location (Vær applikasjonen) virker kun delvis (HD2)

Simkin

Anbefalte innlegg

Helt plutselig sluttet My Location å virke, altså den som sier hvor du er og hvordan været er. Har lest på nettet att flere har samme problemet. det funker på Wifi, men ikke på mobilnettet.

idag var jeg i Oslo og Asker en tur, og der virka det! men så fort jeg kom hjem virket det ikke igjen. jeg bor i Hamar, og ingen steder rundt her fungerer. virket som det sluttet å virke så fort jeg kom litt utenfor oslo! for det virket både i Lillestrøm, Ullensaker, og Asker.

Så. er dette et HTC eller Telenor problem?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg bumper denne litt ettersom tråden dukka opp i et søk (og ikke er såååå gammel)

Har et lignende problem. Kjører ROM 3.14, og av en eller annen grunn viser den kun fylket - ikke stedet. Klarer og oppdatere fint, men er som sagt kun fylke som dukker opp. Var ikke sånn tidligere.

Lenke til kommentar

Jeg bumper denne litt ettersom tråden dukka opp i et søk (og ikke er såååå gammel)

Har et lignende problem. Kjører ROM 3.14, og av en eller annen grunn viser den kun fylket - ikke stedet. Klarer og oppdatere fint, men er som sagt kun fylke som dukker opp. Var ikke sånn tidligere.

Jeg har akkurat det samme problemet, får kun opp fylket. Også har GPSen sluttet å virke. hmmm.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...