Simkin Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Helt plutselig sluttet My Location å virke, altså den som sier hvor du er og hvordan været er. Har lest på nettet att flere har samme problemet. det funker på Wifi, men ikke på mobilnettet. idag var jeg i Oslo og Asker en tur, og der virka det! men så fort jeg kom hjem virket det ikke igjen. jeg bor i Hamar, og ingen steder rundt her fungerer. virket som det sluttet å virke så fort jeg kom litt utenfor oslo! for det virket både i Lillestrøm, Ullensaker, og Asker. Så. er dette et HTC eller Telenor problem? Endret 24. oktober 2010 av Simkin Lenke til kommentar
exptr Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 har du på automatisk oppdatering? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Ja, men har prøvd å slå den av også. idag sto den på som vanlig, og som sagt, i Oslo og omegn virka det. Endret 24. oktober 2010 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 flere med samme problem? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg bumper denne litt ettersom tråden dukka opp i et søk (og ikke er såååå gammel) Har et lignende problem. Kjører ROM 3.14, og av en eller annen grunn viser den kun fylket - ikke stedet. Klarer og oppdatere fint, men er som sagt kun fylke som dukker opp. Var ikke sånn tidligere. Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jeg bumper denne litt ettersom tråden dukka opp i et søk (og ikke er såååå gammel) Har et lignende problem. Kjører ROM 3.14, og av en eller annen grunn viser den kun fylket - ikke stedet. Klarer og oppdatere fint, men er som sagt kun fylke som dukker opp. Var ikke sånn tidligere. Jeg har akkurat det samme problemet, får kun opp fylket. Også har GPSen sluttet å virke. hmmm. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen her som også er brukere på mobizmag.no? Så noen hadde funnet en løsning og fått det til å fungere, men akkurat hva som hadde blitt gjort var litt uklart. Var visst en oppdatering fra Telenor som skulle til. Link til tråd på mobizmag.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå