Gå til innhold

Telenor og bredbånd?

Synes du også at telenor er dårlig?  

3 stemmer

1. 1. Telenor, bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har svært store problemer med telenor:

1. Jeg satt og skypet med dama, så forsvant nettet og hustlf, jeg ringte dagen etterpå, de sa de hadde sperret nettet og telefonen og ikke kunne åpne det igjen før jeg betalte en regning, vi har aldri fått den regningen de påstår vi skal betale.

2. Modemet blir alltid overbelastet selv når vi ikke bruker det, vi har fått flere modemer og de har alle har hatt problemer, de starter på nytt, fryser seg fast, slutter å fungere, lyser rødt osv (vi har forresten modemet ZyXEL P2602 Multimodem).

3. Vi betaler for en hastighet vi aldri får, vi bestilte turbo greia deres (men vi får kun 5-6 mb inn).

4. Telenor legger på når jeg prøver å forklare hva som er problemet.

Hva skal jeg gjøre? noen råd eller tips? noen andre som er i samme situasjon?

- Stavangers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg gjøre?

1) Betal regningen. Den har du sikkert fått, enten som eFaktura eller papirfaktura. Telenor sender faktura kvartalsvis.

2) Sjekk om PCen din har uønskede programmer (malware/virus/trojanere/botnett etc) som kveler modemet ditt og stjeler kapasitet.

Lenke til kommentar

Når det gjelder punkt 3, så må du nesten sjekke i kapaks (eller få folk til å sjekke det for deg) hva som er maks oppnåelig hastighet på linjen din. Turbo produktet er forøvrig et "maks tilgjengelig" produkt, som gjør at du-får-det-du-kan-til-enhver-tid.

At de legger på hver gang du prøver å forklare problemet tviler jeg sterkt på, men det er min mening. Om det er som følge av at dere ikke kommer noen vei eller hva, er jo uvisst - og om det skjer hver gang du ringer eller at dere var uheldige 1 gang er også en annen ting.

Men om du har store problemer, bør du enten klage skriftlig, prøver å løse problemet eller bytte leverandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...