palvegard Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Hei! Kjøpte en ny Se x10 mini pro i går uten abbonoment og den skulle være åpen for alle operatører. Men da jeg kom hjem og skulle sette inn kortet mitt i den nye telefonen så kom det bare opp sim network unlock pin. Hva kommer dette av og hvordan får jeg kommet inn på telefonen? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Hei! Kjøpte en ny Se x10 mini pro i går uten abbonoment og den skulle være åpen for alle operatører. Men da jeg kom hjem og skulle sette inn kortet mitt i den nye telefonen så kom det bare opp sim network unlock pin. Hva kommer dette av og hvordan får jeg kommet inn på telefonen? Det er vel koden til sim-kortet ditt (4 siffer) Samme kode som på din tidligere telefon Endret 25. oktober 2010 av osmano Lenke til kommentar
groov Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hei! Kjøpte en ny Se x10 mini pro i går uten abbonoment og den skulle være åpen for alle operatører. Men da jeg kom hjem og skulle sette inn kortet mitt i den nye telefonen så kom det bare opp sim network unlock pin. Hva kommer dette av og hvordan får jeg kommet inn på telefonen? Det er vel koden til sim-kortet ditt (4 siffer) Samme kode som på din tidligere telefon Nei. SIM network unlock PIN er den koden som skal til for å åpne telefonen for SIM fra andre operatører. Telefonen du har fått er operatørlåst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Kontakt butikken hvor du kjøpte varen. Endret 25. oktober 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå