Bjarnemann Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Takk. Ja Oslo er mitt sted Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som ser på Wipeout nå? (TV Norge) Sjekk dressene til programlederne, spesielt Øyvind Rafto sin ser utrolig kul ut. Noen som har peiling på hvor mye en må ut for en slik dress, eller hvilket merke det er og hvor en kan kjøpe denne type dress? Skal prøve å fikse et bilde i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser nå, er ikke mange tusen du må ut med for en slik dress. J.Lindeberg, Filippa K, ToS osv har alle slimme modeller som er relativt like de. 1 Lenke til kommentar
Magiii Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser nå, er ikke mange tusen du må ut med for en slik dress. J.Lindeberg, Filippa K, ToS osv har alle slimme modeller som er relativt like de. Takker for raskt svar. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg tror aldri jeg har sett en programleder ha på seg et antrekk jeg vil kalle pent. Det er alltid en eller annen detalj som ødelegger hele antrekket. Slipsknuten er en gjenganger. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 De har ikke slips da. Som regel grå dress med svart skjore - litt som Thomas & Harald. Men ja, er helt enig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, som sagt, alltid noe som ødelegger. Sort skjorte, uggh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå