Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg kald?


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Ville heller ha brukt egenskapene dine til noe godt. For eksempel og rydde opp i gatene. Da kan du ta liv i rettferdighetens navn. Folk kommer til og frykte deg og elske deg. Borgerverneren slo til igjen. 30 kriminelle drept i massiv skuddveksling eller noe sånt. Tenk deg hvor kult det hadde vært da! :D

 

Så har du kunnet skaffe deg et kult navn, feks batboy. Og masse kule gadgets og og en kul bil med rakettmotor bak.

Endret av Deadmau5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Ville heller ha brukt egenskapene dine til noe godt. For eksempel og rydde opp i gatene. Da kan du ta liv i rettferdighetens navn. Folk kommer til og frykte deg og elske deg. Borgerverneren slo til igjen. 30 kriminelle drept i massiv skuddveksling eller noe sånt. Tenk deg hvor kult det hadde vært da! :D

 

Så har du kunnet skaffe deg et kult navn, feks batboy. Og masse kule gadgets og og en kul bil med rakettmotor bak.

 

og hvor gammel er du? 7? 8? få litt realisme inn i skolten din

Lenke til kommentar
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Ville heller ha brukt egenskapene dine til noe godt. For eksempel og rydde opp i gatene. Da kan du ta liv i rettferdighetens navn. Folk kommer til og frykte deg og elske deg. Borgerverneren slo til igjen. 30 kriminelle drept i massiv skuddveksling eller noe sånt. Tenk deg hvor kult det hadde vært da! :D

 

Så har du kunnet skaffe deg et kult navn, feks batboy. Og masse kule gadgets og og en kul bil med rakettmotor bak.

 

og hvor gammel er du? 7? 8? få litt realisme inn i skolten din

Tror nok du er den som burde få litt realisme inn i skolten. Leiemorder hos CIA du liksom ... -_-

 

Never ever gonna happen

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Ville heller ha brukt egenskapene dine til noe godt. For eksempel og rydde opp i gatene. Da kan du ta liv i rettferdighetens navn. Folk kommer til og frykte deg og elske deg. Borgerverneren slo til igjen. 30 kriminelle drept i massiv skuddveksling eller noe sånt. Tenk deg hvor kult det hadde vært da! :D

 

Så har du kunnet skaffe deg et kult navn, feks batboy. Og masse kule gadgets og og en kul bil med rakettmotor bak.

 

og hvor gammel er du? 7? 8? få litt realisme inn i skolten din

Tror nok du er den som burde få litt realisme inn i skolten. Leiemorder hos CIA du liksom ... -_-

 

Never ever gonna happend

 

lettere definert som Specialized Skills Officer under Clandestine Operations. du har vel ikke peiling på CIA har du vel?

Lenke til kommentar
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Ville heller ha brukt egenskapene dine til noe godt. For eksempel og rydde opp i gatene. Da kan du ta liv i rettferdighetens navn. Folk kommer til og frykte deg og elske deg. Borgerverneren slo til igjen. 30 kriminelle drept i massiv skuddveksling eller noe sånt. Tenk deg hvor kult det hadde vært da! :D

 

Så har du kunnet skaffe deg et kult navn, feks batboy. Og masse kule gadgets og og en kul bil med rakettmotor bak.

 

og hvor gammel er du? 7? 8? få litt realisme inn i skolten din

Tror nok du er den som burde få litt realisme inn i skolten. Leiemorder hos CIA du liksom ... -_-

 

Never ever gonna happend

 

lettere definert som Specialized Skills Officer under Clandestine Operations. du har vel ikke peiling på CIA har du vel?

Du burde skifte navn på tråden fra '' er jeg kald? '' til '' jeg ønsker og bli leiemorder hos CIA og jeg prøver og overbevise alle sammen om at det er det jeg er skapt for og gjøre''

 

Hvorfor spørr du om hjelp hvis du er så sykt gira på å jobbe hos de?

Få rævva di på neste fly til langley, virginia og send inn en søknad.

Du får den helt sikkert

Lenke til kommentar

Det er ingen her som synes trådstarter er tøff, de mer oppadgående har muligens en viss empati dog. De beste rådene som har blitt gitt i denne tråden har blitt avvist eller ignorert. Jeg håper den siste psykologtimen til TS kan ha noe for seg, men er skeptisk.

 

Dette er vel kanskje det tråden bunner ut i:

 

"Jeg er kald" - Vel, det virker slik. So what, vil du ha hjelp eller råd, spør oss eller psykologen, det er nok av vennlige folk på forumet som bryr seg. Føler vi ærefrykt eller redsel på grunn av denne påstanden: Nope.

 

"Jeg er som skapt til å bli leiemorder" - Hvor mange suksessfulle leiemordere tror du hang på et åpent forum og skrøt av ferdigheten sine før de begynte? Ingen. En suksessfull leiemorder er usynlig, en elendig leiemorder skryter av det han gjør/har tenkt å gjøre. TS får ingen som helst positiv feedback av å komme med slike påstander her, det er ingen som tar ham alvorlig.

 

"Respekt og ærefrykt er drivkraften" - Greit nok det, men ingen her bryr seg nevneverdig. Om TS virkelig ønsker å bli tatt alvorlig har han muligens valgt feil publikum, noe sidene i denne tråden tyder på.

 

Forøvrig ønsker jeg TS lykke til med jobben i CIA. Håper vi får en oppdatering om hvordan det gikk. :)

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar

∞ % sikker på at TS er en 15 år gammel deprimert gutt som er illsint på alt og alle siden han ikke fikk den lokale ryddejobben på ICA.

 

Med andre ord, dette er troll, definitivt. En psykopat erkjenner ikke at han er kald eller lignende på samme måte som denne tullebukken gjør.

 

 

ICA~CIA?

 

Foretrekker ikke CIA amerikanere foresten?

Lenke til kommentar
og til en annen over meg: Det er ike drapsforsøk når du handler i selvforvsar. Og hva skal han gjøre? Anmelde meg? Si at han sannsynligvis en smuglet revolver som jeg tok fra han og kastet den vekk etterpå.

 

Slik du beskriver det, kan det faktisk være snakk om drapsforsøk. Du hadde allerede avverget faren da du tok fra fyren pistolen og holdt ham i sjakk med den. Det var ikke nødvendig å trekke av.

 

Håper ting går bedre, for jo: Du høres kald ut.

 

Deadmau5, voks opp. "Bruke egenskapene til noe godt"..? Herrejemini...

Lenke til kommentar

∞ % sikker på at TS er en 15 år gammel deprimert gutt som er illsint på alt og alle siden han ikke fikk den lokale ryddejobben på ICA.

 

Med andre ord, dette er troll, definitivt. En psykopat erkjenner ikke at han er kald eller lignende på samme måte som denne tullebukken gjør.

 

 

ICA~CIA?

 

Foretrekker ikke CIA amerikanere foresten?

 

derfor må jeg flytte til USA, bo der en stund å søke om statsborgerskap. så dere får nok ingen tilbakemelding

Lenke til kommentar

Du har sett altfor mye på film.. Selvfølgelig syntes alle barn og unge at det er dritkult med hitman og krig og guns, men hvis du virkelig er 23 så har du jo ikke vokst opp i det hele tatt. Innen man har truffet den alderen så har vel de fleste vokst forbi hitman stadiet? Folk som jobber i CIA og andre lignende entities må gjennom masse testing og intervjuer etc, de må være voksne og realistiske. Hvis du ser intervjuer med personer som har vært i krigssituasjoner så sier de aller fleste at det er en veldig trist ting.. Døde barn og eldre i gatene, korrupter regjeringer som utnytter folket.. Og disse tingene sitter du i Norge foran datamskinen din med håp om clandestine service og "dritkule missions" uten å ha en anelse av hva det innebærer. Du burde vise mer respekt for disse tingene, det er ikke en lek.

 

Dette handler om dine følelser. Du prøver å distansere deg fra andre pågrunn av ditt sinne mot deg selv og andre. Det er så åpenbart at det gjør vondt. Det er synd om du ikke kan få livet ditt i orden, men er lite vi kan gjøre her..

Lenke til kommentar

Det er ingen her som synes trådstarter er tøff, de mer oppadgående har muligens en viss empati dog. De beste rådene som har blitt gitt i denne tråden har blitt avvist eller ignorert. Jeg håper den siste psykologtimen til TS kan ha noe for seg, men er skeptisk.

 

Dette er vel kanskje det tråden bunner ut i:

 

"Jeg er kald" - Vel, det virker slik. So what, vil du ha hjelp eller råd, spør oss eller psykologen, det er nok av vennlige folk på forumet som bryr seg. Føler vi ærefrykt eller redsel på grunn av denne påstanden: Nope.

 

"Jeg er som skapt til å bli leiemorder" - Hvor mange suksessfulle leiemordere tror du hang på et åpent forum og skrøt av ferdigheten sine før de begynte? Ingen. En suksessfull leiemorder er usynlig, en elendig leiemorder skryter av det han gjør/har tenkt å gjøre. TS får ingen som helst positiv feedback av å komme med slike påstander her, det er ingen som tar ham alvorlig.

 

"Respekt og ærefrykt er drivkraften" - Greit nok det, men ingen her bryr seg nevneverdig. Om TS virkelig ønsker å bli tatt alvorlig har han muligens valgt feil publikum, noe sidene i denne tråden tyder på.

 

Forøvrig ønsker jeg TS lykke til med jobben i CIA. Håper vi får en oppdatering om hvordan det gikk. :)

 

jeg skrøt aldri. jeg er den typen som tror på skjebnen. og når det er så mange likheter med Kuklinski med andre, begynner jeg å lure. hvem sa jeg i det hele tatt skulle bli leiemorder. det var ikke det jeg tenkte på når jeg startet tråden. da gikk jeg til mangfoldet for å se om dere kunne klare å tolke noe. Etter hvert tenkte jeg mer og mer over de mulighetene få har mulighetene til å velge, selv om få gjør det. Som du skjønner, hadde jeg ikke hengt rundt på dette forumet hvis jeg virkelig hadde bestemt meg.

 

og jo, jeg har tatt imot gode råd, men jeg har ikke svart dem. og SELVFØLGELIG er det ingen som tar meg alvorlig. 60% tror jeg er en random drittunge som jeg ikke fikk jobb hos ICA. Deprimert og oppmerksomhetsjuk. Derfor blir jeg mer aggressiv ovenfor disse jævlene når jeg prøve å finne meg selv, noe jeg har gjort nå. OG igjen, nei, dere kan selvfølgelig heller ikke frykte noen dere ikke ser, hører eller har møtt. men de tre vennene til han fyren jeg skøt av pistolen mot, har ikke sagt en dritt mer til meg. Jeg er nok ganske sikker på at hvis det var du som lå på bakken og hørte klikket etter å ha bedt til Gud, hadde nok ikke hatt den samme tonen som dere har her. Dette gjelder selvfølgelig både ærefrykt og respekt. Man blir heller ikke respektert som en drapsmann av lovlydige borgere med mindre det er for en regjeringssektor med operasjoner.

 

Jeg ber ikke om noe, ikke respekt, ikke redsel, ikke ærefrykt og ihvertfall ikke usakelige svar. Alt jeg ber om er om noen kan si meg hva faen som faktisk er med meg og om jeg, med tanke på omstendighetene, burde bli med i en War on Terrosism gruppe om f.eks CIA. For en ting er sikkert, jeg skal ikke leve resten av livet mitt på et kontor

Lenke til kommentar

Du har sett altfor mye på film.. Selvfølgelig syntes alle barn og unge at det er dritkult med hitman og krig og guns, men hvis du virkelig er 23 så har du jo ikke vokst opp i det hele tatt. Innen man har truffet den alderen så har vel de fleste vokst forbi hitman stadiet? Folk som jobber i CIA og andre lignende entities må gjennom masse testing og intervjuer etc, de må være voksne og realistiske. Hvis du ser intervjuer med personer som har vært i krigssituasjoner så sier de aller fleste at det er en veldig trist ting.. Døde barn og eldre i gatene, korrupter regjeringer som utnytter folket.. Og disse tingene sitter du i Norge foran datamskinen din med håp om clandestine service og "dritkule missions" uten å ha en anelse av hva det innebærer. Du burde vise mer respekt for disse tingene, det er ikke en lek.

 

Dette handler om dine følelser. Du prøver å distansere deg fra andre pågrunn av ditt sinne mot deg selv og andre. Det er så åpenbart at det gjør vondt. Det er synd om du ikke kan få livet ditt i orden, men er lite vi kan gjøre her..

 

jeg har sett en del død og ser du jeg deprimert? Det er jo for faen meg derfor jeg opprettet det emne her. For å spørre dere om jeg virkelig var så sosiopatisk som jeg virket som. Nei, jeg er heller ikke dum og vet selvfølgelig hva det dreier seg om. Jeg har snakket direkte med en som har jobbet var Clandestine Operator. Han ga meg få detaljer, bare et det var feltjobbing og mye mer enn bare dreping, som forventet. Jeg sa heller aldri "dritkule missions". Og det er dessuten latterlig. Jeg syns ikke det var kult å høre noen dø, men jeg brydde meg ikke heller. Jeg er relativt nøytral.

og hvorfor snakker alle om hitman hele tiden? Jeg så filmen for rundt et år siden, men hvis noen tror at noen har tenkt til å klippe seg skallet, skaffe seg en fin dress med et rødt slips og sette prikken over i'en med en høyt diskré strekkode-tatovering i bakhodet?

Lenke til kommentar

Har null peiling på dette, MEN har hørt at den kjappeste veien til amerikansk statsborgerskap er 6-7 år eller noe. Muligens mye mer

 

Tror faktisk det har sunket til rundt 5-6 år. Men så er det jo å skaffe seg selve borgerskapet også etter å ha bodd der en stund.

Lenke til kommentar

Kan du ikke prøve å finne deg bedre venner?

Eller ha det gøy? Føle deg glad?

Finne damer?

Noe som får deg til å få fram noe

 

Men som mange har skrevet før, jeg tror du er i en sjokktilstand eller noe.

 

Det ordner seg til slutt:)

 

Jeg har fire gode venner som har vært der for meg.

Jeg har det gøy på alle like måter som alle andre. Ler av komedier osv.

Finne damer? Trokke det nei. Uten følelser er jeg jo bare en drittsekk for å være sammen med hun.

men ellers takk for omtanken.

Lenke til kommentar

Kan du ikke prøve å finne deg bedre venner?

Eller ha det gøy? Føle deg glad?

Finne damer?

Noe som får deg til å få fram noe

 

Men som mange har skrevet før, jeg tror du er i en sjokktilstand eller noe.

 

Det ordner seg til slutt:)

 

Jeg har fire gode venner som har vært der for meg.

Jeg har det gøy på alle like måter som alle andre. Ler av komedier osv.

Finne damer? Trokke det nei. Uten følelser er jeg jo bare en drittsekk for å være sammen med hun.

men ellers takk for omtanken.

 

her setter den kalde mannen pris på omtanke, jøss .... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...