Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg kald?


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Trådstarter, hva er det egentlig du ønsker å få ut av denne tråden? Vi har skjønt at du har lyst til å bli leiemorder, deg om det. Vi forsøkte å finne ut om du har noe ønske om å leve et tilnærmet normalt liv, få fram positive følelser og gjøre livet ditt litt lysere, det ønsker du ikke sier du. Du mener selv at du vil bli en god leiemorder; javel, kanskje det sier noen av oss. So what? Du er kald og følelsesløs; javel, det høres ikke noe greit ut, men du ønsker jo ikke noe annet heller. Det er da ditt valg. Du opererer alene, ergo er ikke militæret noe for deg, ei heller fremmedlegionen. Du sier "jeg dreper ikke andre med mindre de virkelig er en rævsmerte", om du skal bli en suksessfull leiemorder kan du vanskelig velge ofre selv, særlig om du ønsker å skape et navn for deg selv i denne bransjen.

 

Poenget mitt er at jeg egentlig sliter litt med å forstå hvor du vil med denne tråden, en profesjonell leiemorder ville uansett ikke postet slike tanker på et åpent forum, men du sitter kanskje bak et par-tre proxyer for alt jeg vet. For å prøve å finne ut hensikten med tråden er jeg fristet til å se på emnetittelen "Er jeg kald?" Vel, det er vanskelig for oss å si, kanskje du er det, kanskje du later som eller ønsker å være det, eller kanskje du simpelthen har post traumatiske symptomer som gjør at du undertrykker følelsene dine nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

uansett, hva skulle det ha med å gjøre at jeg skøt et fyr med kaldt blod. noe jeg ikke gjorde grunnet den var uladd, men alikevel.

 

Du er i sjokk eller dyp depresjon. Du klarer ikke så se noe verdi i livet. Gir faen i alle og alt. Derfor skjøt du fyren.

Lenke til kommentar

Du har jo faktisk kunne sett på dette som et talent og gått ut i helgene og aktivt lett etter bråkmakere og voldtektsmenn. Så deretter denge dem hensynsløst og binde dem fast og ringe Politiet. Samtidig er du sporløst forsvunnet når de ankommer. Hadde du gjort det hadde jeg dønn stått bak deg. En person som rydder opp i gatene :)

Lenke til kommentar

du kan bli som hitman =)

 

WOW, og du tror noen kan overleve av å operere på den måten? og uansett, "Hitman" er langt fra virkeligheten

 

Hahaha, ja for du har tydeligvis et veldig realistisk verdenssyn.

 

Ref:

selvfølgelig. men det skal ikke så mye til. et falskt pass, et våpen, diskresjon og litt IQ er alt du trenger. noe som ikke er altfor vanskelig å skaffe i statene

 

 

Nei, du må nok bli litt mer voksen og se litt mindre på film før du kan begi deg ut på noe sånt gitt! Lykke til.

 

Men støtter de over meg, hvis du er seriøs og vil bruke disse "evnene" dine til noe fornuftig, ta og oppsøk de kjipe stedene i oslo og del ut litt juling til de som fortjener det. Det er mer enn nok av dem. Det vil nok være adskillig lettere enn å prøve å bli leiemorder i USA.

Den dagen jeg leser om en som har begynt å banke opp ranere, pøbler og voldtektsmenn i oslo, og ikke bare tar tilfeldige/svake offere skal jeg starte en fanklubb for vedkommende.

For politiet og rettsvesenet gjør en jævla slett jobb her i landet.

Endret av audunk
Lenke til kommentar

du kan bli som hitman =)

 

WOW, og du tror noen kan overleve av å operere på den måten? og uansett, "Hitman" er langt fra virkeligheten

 

Hahaha, ja for du har tydeligvis et veldig realistisk verdenssyn.

 

Ref:

selvfølgelig. men det skal ikke så mye til. et falskt pass, et våpen, diskresjon og litt IQ er alt du trenger. noe som ikke er altfor vanskelig å skaffe i statene

 

 

Nei, du må nok bli litt mer voksen og se litt mindre på film før du kan begi deg ut på noe sånt gitt! Lykke til.

 

Men støtter de over meg, hvis du er seriøs og vil bruke disse "evnene" dine til noe fornuftig, ta og oppsøk de kjipe stedene i oslo og del ut litt juling til de som fortjener det. Det er mer enn nok av dem. Det vil nok være adskillig lettere enn å prøve å bli leiemorder i USA.

Den dagen jeg leser om en som har begynt å banke opp ranere, pøbler og voldtektsmenn i oslo, og ikke bare tar tilfeldige/svake offere skal jeg starte en fanklubb for vedkommende.

For politiet og rettsvesenet gjør en jævla slett jobb her i landet.

 

som du hørte, fikk jeg et våpen som lett som det. jeg tokk det fra en fyr. og han var ikke den eneste med svarte våpen der. og serr, en form for superhelt? det er latterlig. CIA burde jo passe bra

Lenke til kommentar

Du er han fyren som ville bli leiemorder :tease:

,

øhm ,det var meg.

 

Hvordan går det? Fått noen gode kontrakter?

Det går veldig bra, skal reise til usbekistan neste uke. The agency ( som jeg egentlig ikke har lov til og snakke om!) Ga meg i oppdrag og henrette en gammel våpenselger som var sterkt tilknyttet den gamle sovietunionen.

Endret av Deadmau5
Lenke til kommentar

Måtte bare se hva som kom opp i Uzbekistan på Agency. Og det er faktisk noe som heter det, men ikke akkurat noe med leiemordere å gjøre.

Direktøren heter Abdukahhor A. Abduvaliev og kan nåes på Tel.: (+998-71) 244-96-01, 214-37-78.

Så dette er sikkert noe kjempehemmelig. He he.

 

Det er et statlig "firma"/instutisjon som gjør følgende :

Main duties of the “Uzstandard” agency are:

 

* Securing the execution of laws of the Republic of Uzbekistan «On Standardization», «On Metrology», «On Certification of Products and Services», «On Technical Regulation» and others legislative and regulatory legal acts in the field of standardization, metrology, certification;

* Publication, promotion and implementation of national and international standards

* Supervision over implementation of standards;

* Carrying out research and develop standardization, metrology and conformity assessment systems;

* Promote international system of units (S.I) and assure unified system of measurements;

* Training and development of skills;

* Assurance of consumer protection

 

Kort sagt det de gjør er å godkjenne og sertifisere produkter og tjenester.

Noe alla CE merking og godkjenning som bla. Veritas gjør.

Har nok svært lite med leiemord og slikt.

 

Greit å sjekke visse ting før man kommer med slike røverhistorier. Den var litt for dum Deadmau5.

Kansje dere kan søke lærlingplass hos Moland og French?

Lenke til kommentar

Måtte bare se hva som kom opp i Uzbekistan på Agency. Og det er faktisk noe som heter det, men ikke akkurat noe med leiemordere å gjøre.

Direktøren heter Abdukahhor A. Abduvaliev og kan nåes på Tel.: (+998-71) 244-96-01, 214-37-78.

Så dette er sikkert noe kjempehemmelig. He he.

 

Det er et statlig "firma"/instutisjon som gjør følgende :

Main duties of the “Uzstandard” agency are:

 

* Securing the execution of laws of the Republic of Uzbekistan «On Standardization», «On Metrology», «On Certification of Products and Services», «On Technical Regulation» and others legislative and regulatory legal acts in the field of standardization, metrology, certification;

* Publication, promotion and implementation of national and international standards

* Supervision over implementation of standards;

* Carrying out research and develop standardization, metrology and conformity assessment systems;

* Promote international system of units (S.I) and assure unified system of measurements;

* Training and development of skills;

* Assurance of consumer protection

 

Kort sagt det de gjør er å godkjenne og sertifisere produkter og tjenester.

Noe alla CE merking og godkjenning som bla. Veritas gjør.

Har nok svært lite med leiemord og slikt.

 

Greit å sjekke visse ting før man kommer med slike røverhistorier. Den var litt for dum Deadmau5.

Kansje dere kan søke lærlingplass hos Moland og French?

Å herregud... -_-

 

Snakk om å ta ting bokstavelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...