Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg kald?


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trådstarter, hva er det egentlig du ønsker å få ut av denne tråden? Vi har skjønt at du har lyst til å bli leiemorder, deg om det. Vi forsøkte å finne ut om du har noe ønske om å leve et tilnærmet normalt liv, få fram positive følelser og gjøre livet ditt litt lysere, det ønsker du ikke sier du. Du mener selv at du vil bli en god leiemorder; javel, kanskje det sier noen av oss. So what? Du er kald og følelsesløs; javel, det høres ikke noe greit ut, men du ønsker jo ikke noe annet heller. Det er da ditt valg. Du opererer alene, ergo er ikke militæret noe for deg, ei heller fremmedlegionen. Du sier "jeg dreper ikke andre med mindre de virkelig er en rævsmerte", om du skal bli en suksessfull leiemorder kan du vanskelig velge ofre selv, særlig om du ønsker å skape et navn for deg selv i denne bransjen.

 

Poenget mitt er at jeg egentlig sliter litt med å forstå hvor du vil med denne tråden, en profesjonell leiemorder ville uansett ikke postet slike tanker på et åpent forum, men du sitter kanskje bak et par-tre proxyer for alt jeg vet. For å prøve å finne ut hensikten med tråden er jeg fristet til å se på emnetittelen "Er jeg kald?" Vel, det er vanskelig for oss å si, kanskje du er det, kanskje du later som eller ønsker å være det, eller kanskje du simpelthen har post traumatiske symptomer som gjør at du undertrykker følelsene dine nå.

 

Nå ble det litt for mange misforståelser. jeg mente at jeg ikke skader andre med mindre de plager meg mye og over mye tid eller bare er som sagt, en pain in ass. da mente jeg om "uskyldig" mennesker. jeg vet ikke hvor grensen går mellom uskyldig når det gjelder kontrakter, men er det en jobb, hadde jeg skutt uten å mokke, tro meg.

 

dessuten, jeg sa aldri jeg ville bli leiemorder. jeg sa det virker som jeg var født til det. jeg mener. jeg er åpenbart følelsesløs og kald som is, kan kampsport og er god med å håndtere våpen. det betyr ikke nødvendighvis at jeg MÅ gjøre det. men siden jeg vil bruke denne egenskapen til en nytte for meg, og liker å jobbe alene, er kontraktør et ganske passende yrke. om det skulle være for cosa nostra eller CIA.

 

LIVET MITT akkurat nå er ikke mulig å gjøre "lysere" og jeg kommer heller aldri til å prøve å leve et normalt liv, for det går ikke heller.

Jeg har ingen familiemedlemmer igjen, jeg har aldri elsket en kvinne, dvs. ikke noe forhold=ingen barn. ALTSÅ, slekten min dør etter meg. og akkurat derfor har jeg tenkt til å bruke de sære og sjeldne egenskapene jeg har til å gjøre noe som man må ha disse typene.

 

og nei, jeg har ikke undertrykte følelser. de første tre besteforeldrene mine som døde 5 år siden, var da jeg trodde på den teorien. men det er fem år siden. og ingenting kommer frem? ikke bare det, men da mine egne foreldrene gikk bort ett og et halvt år siden, har jeg fortsatt ikke kjent noe ekstra. det er lang tid uten at det har vist noen tegn til det engang. så jeg vet ikke, et normalt liv er allerede krysset ut

 

PS! nei, jeg bruker foreløpig ikke proxy server. jeg har ikke gjort noe ulovlig som jeg kan bli funnet skyldig i, ennå. men, derimot bruker jeg en kompis pc i jordkjelleren min. ICE.net funker bra det.

Lenke til kommentar

Trådstarter, hva er det egentlig du ønsker å få ut av denne tråden? Vi har skjønt at du har lyst til å bli leiemorder, deg om det. Vi forsøkte å finne ut om du har noe ønske om å leve et tilnærmet normalt liv, få fram positive følelser og gjøre livet ditt litt lysere, det ønsker du ikke sier du. Du mener selv at du vil bli en god leiemorder; javel, kanskje det sier noen av oss. So what? Du er kald og følelsesløs; javel, det høres ikke noe greit ut, men du ønsker jo ikke noe annet heller. Det er da ditt valg. Du opererer alene, ergo er ikke militæret noe for deg, ei heller fremmedlegionen. Du sier "jeg dreper ikke andre med mindre de virkelig er en rævsmerte", om du skal bli en suksessfull leiemorder kan du vanskelig velge ofre selv, særlig om du ønsker å skape et navn for deg selv i denne bransjen.

 

Poenget mitt er at jeg egentlig sliter litt med å forstå hvor du vil med denne tråden, en profesjonell leiemorder ville uansett ikke postet slike tanker på et åpent forum, men du sitter kanskje bak et par-tre proxyer for alt jeg vet. For å prøve å finne ut hensikten med tråden er jeg fristet til å se på emnetittelen "Er jeg kald?" Vel, det er vanskelig for oss å si, kanskje du er det, kanskje du later som eller ønsker å være det, eller kanskje du simpelthen har post traumatiske symptomer som gjør at du undertrykker følelsene dine nå.

 

Nå ble det litt for mange misforståelser. jeg mente at jeg ikke skader andre med mindre de plager meg mye og over mye tid eller bare er som sagt, en pain in ass. da mente jeg om "uskyldig" mennesker. jeg vet ikke hvor grensen går mellom uskyldig når det gjelder kontrakter, men er det en jobb, hadde jeg skutt uten å mokke, tro meg.

 

dessuten, jeg sa aldri jeg ville bli leiemorder. jeg sa det virker som jeg var født til det. jeg mener. jeg er åpenbart følelsesløs og kald som is, kan kampsport og er god med å håndtere våpen. det betyr ikke nødvendighvis at jeg MÅ gjøre det. men siden jeg vil bruke denne egenskapen til en nytte for meg, og liker å jobbe alene, er kontraktør et ganske passende yrke. om det skulle være for cosa nostra eller CIA.

 

LIVET MITT akkurat nå er ikke mulig å gjøre "lysere" og jeg kommer heller aldri til å prøve å leve et normalt liv, for det går ikke heller.

Jeg har ingen familiemedlemmer igjen, jeg har aldri elsket en kvinne, dvs. ikke noe forhold=ingen barn. ALTSÅ, slekten min dør etter meg. og akkurat derfor har jeg tenkt til å bruke de sære og sjeldne egenskapene jeg har til å gjøre noe som man må ha disse typene.

 

og nei, jeg har ikke undertrykte følelser. de første tre besteforeldrene mine som døde 5 år siden, var da jeg trodde på den teorien. men det er fem år siden. og ingenting kommer frem? ikke bare det, men da mine egne foreldrene gikk bort ett og et halvt år siden, har jeg fortsatt ikke kjent noe ekstra. det er lang tid uten at det har vist noen tegn til det engang. så jeg vet ikke, et normalt liv er allerede krysset ut

 

PS! nei, jeg bruker foreløpig ikke proxy server. jeg har ikke gjort noe ulovlig som jeg kan bli funnet skyldig i, ennå. men, derimot bruker jeg en kompis pc i jordkjelleren min. ICE.net funker bra det.

 

for de som leser dette, om du ikke har fått med deg alt som er sagt eller har følt med hele veien:

 

Jeg har time hos psykologen fredag i et siste forsøk på noen svar som ikke finns.

Jeg har akkuratr

Lenke til kommentar

Uansett om du akkurat har lest innlegget og ikke har fått med deg alt som har blitt sagt eller om du har fulgt med hele veien:

 

Jeg har time hos psykologen på fredag i et siste forsøk på å finne svar som ikke finnes. Etter det, må jeg skaffe meg amerikansk statsborgerskap som kan bli et lite problem. Hvis jeg kommer gjennom, lager jeg en ny tråd fordi den må nok flyttes til et annet sted.

Lenke til kommentar

Du skal ikke drepe noe som helst, fortsett å lev et meningsløst liv..hvis du ikke gidd det så tar du selvmord, eller kanskje begynne med syre å bli en skikkelig narkis? dop kan gjøre ganske mye med enn

 

 

:hmm:

 

og hvorfor skulle jeg ikke? og jeg har litt verdighet. selvmord og narkis er litt vel langt nede. du kan ikke hindre meg hvis det er noe jeg vil

Lenke til kommentar

Og leiemorder er liksom ikke langt nede?

 

nei, du må faktisk ha baller til å være det og det er noe som heter ære og respekt. så hvorfor skulle det?

 

Fordi det er stor mulighet for at du må drepe uskyldige mennesker? eller drepe for urettferdige/latterlige grunner?

 

Jeg må spørre, hvordan var forholdet ditt til foreldrene dine? jobbet de til klokken åtte og gikk hjem å la seg? ble du aldri elsket av noen? ingen snakk rundt middagsbordet?

Lenke til kommentar

Se på Dexter, kansje du kjenner deg igjen? :yes:

 

Uansett, prøv og bruk tankene dine, har du kan du følt empati for noen andre rundt deg? hvis du har, prøv å gå tilbake dit og kjenn på det å dann deg et bilde av situvasjonen som det skulle vært nå.

 

Jeg tror at denne kaldheten rett å slett er en måte kroppen din har lært seg å leve med for å beskytte seg.Som gutta i krigen etc..

 

men det beste du kan gjøre er fakrisk å tro på ar du har empati, snakk med noen og få det ut, da går det som regel i riktig retning :thumbup:

Lenke til kommentar

Og leiemorder er liksom ikke langt nede?

 

nei, du må faktisk ha baller til å være det og det er noe som heter ære og respekt. så hvorfor skulle det?

 

Fordi det er stor mulighet for at du må drepe uskyldige mennesker? eller drepe for urettferdige/latterlige grunner?

 

Jeg må spørre, hvordan var forholdet ditt til foreldrene dine? jobbet de til klokken åtte og gikk hjem å la seg? ble du aldri elsket av noen? ingen snakk rundt middagsbordet?

 

Og hvor mange uskyldige mennesker dør ikke eller blir drept hver dag, hæ? Målene man blir satt opp til å fjerne har gjort noe som klientene misliker så mye at de vil betale andre for å fjerne dem. Åpenbart, er de ikke så uskyldige som de virker som lenger. Leiemordere er bare redskap og bryr seg fint lite om hvem.

 

Og jo, jeg hadde en helt vanlig familie, kom hjem klokka 5, spiste middag mens vi konverserte hyggelig, men noe skjedde med meg, ellers fant jeg ut at det alltid hadde vært sånn.

Lenke til kommentar

Og leiemorder er liksom ikke langt nede?

 

nei, du må faktisk ha baller til å være det og det er noe som heter ære og respekt. så hvorfor skulle det?

 

Fordi det er stor mulighet for at du må drepe uskyldige mennesker? eller drepe for urettferdige/latterlige grunner?

 

Jeg må spørre, hvordan var forholdet ditt til foreldrene dine? jobbet de til klokken åtte og gikk hjem å la seg? ble du aldri elsket av noen? ingen snakk rundt middagsbordet?

 

Og hvor mange uskyldige mennesker dør ikke eller blir drept hver dag, hæ?

 

Helt irrelevant. Bare fordi noen andre tullinger dreper uskyldige mennesker "vær dag" betyr ikke at en annen nutcase skal hoppe inn i leken å gjøre det samme fordi det ikke gjør noe til eller fra. Freddy med en datter på 2 kan da faen meg få lov til å fortsette livet sitt fint uten at du skal komme inn å ødelegge å begrunne med at ifølge klienten din så hadde ikke Freddy betalt noen penger, datteren kan nå få lov til å ha en far for det om.

 

Og hva skal du med betalingen da som påstår at du er så følelsesløs? skal du kjøpe ny bil å rave rundt i? flott hus du kan sitte på ræven i i det "kalde" livet ditt?

Endret av MathiasT-S
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og leiemorder er liksom ikke langt nede?

 

nei, du må faktisk ha baller til å være det og det er noe som heter ære og respekt. så hvorfor skulle det?

 

Fordi det er stor mulighet for at du må drepe uskyldige mennesker? eller drepe for urettferdige/latterlige grunner?

 

Jeg må spørre, hvordan var forholdet ditt til foreldrene dine? jobbet de til klokken åtte og gikk hjem å la seg? ble du aldri elsket av noen? ingen snakk rundt middagsbordet?

 

Og hvor mange uskyldige mennesker dør ikke eller blir drept hver dag, hæ?

 

Helt irrelevant. Bare fordi noen andre tullinger dreper uskyldige mennesker "vær dag" betyr ikke at en annen nutcase skal hoppe inn i leken å gjøre det samme fordi det ikke gjør noe til eller fra. Freddy med en datter på 2 kan da faen meg få lov til å fortsette livet sitt fint uten at du skal komme inn å ødelegge å begrunne med at ifølge klienten din så hadde ikke Freddy betalt noen penger, datteren kan nå få lov til å ha en far for det om.

 

Og hva skal du med betalingen da som påstår at du er så følelsesløs? skal du kjøpe ny bil å rave rundt i? flott hus du kan sitte på ræven i i det "kalde" livet ditt?

 

kanskje Freddy skulle tenkt litt nøye gjennon før han ga potensielle klienter en grunn til å sende kontraktører etter ræva hans da. og det er akkurat derfor leiemorder må være iskalde. du kan ikke ha mye følelser for å skyte en far.

 

Og nei, penger bruker jeg kun til å reise konstant rundt. du kan ikke leve på samme sted for å overleve i verden av dagens kriminelle. De vil finne deg, og drepe deg. vi får se hvor langt opp på lista blant top 20 killers jeg kommer da. top 3 vil jeg si livet mitt ble ganske minnesverdig etter å ha skrivd historie. hørt om Richard Kuklinski? ofte gjenkjent som "the iceman". drepte over 200 folk og var redselsløs og kald som i navnet. han ble tatt, men han skrev historie som en av tidenes mest beryktede leiemordere

 

skriv historie

Lenke til kommentar

vi får se hvor langt opp på lista blant top 20 killers jeg kommer da. top 3 vil jeg si livet mitt ble ganske minnesverdig etter å ha skrivd historie. hørt om Richard Kuklinski? ofte gjenkjent som "the iceman". drepte over 200 folk og var redselsløs og kald som i navnet. han ble tatt, men han skrev historie som en av tidenes mest beryktede leiemordere

 

skriv historie

 

Dette viser jo nettopp at du HAR følelser. Du har lyst til å bli sett av andre, beundret og berømt, og fordi du er på feil spor i livet har du ingen andre sjangser til å bli det enn dette.

 

Om du ikke hadde hatt NOEN følelser hadde du lett blitt værende i den jobben du alt har.

 

Det sies at mennesket mest av alt vil bli elsket.

Kan det ikke bli elsket ønsker det å bli respektert.

Kan det ikke bli respektert ønsker det å bli fryktet,

og kan det ikke bli fryktet ønsker det bli hatet.

 

 

Du har havnet i de nederste setningene. Med andre ord: stakkars deg.

 

Foreldrene dine hadde nok ikke akkurat elsket deg om de visste dette, heller. Lev et bra liv fordi det var de som førte deg til verden, ha et bra liv for deres skyld om ikke for din egen.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

De "kontraktørene" skal ikke en gang være der fordi de kontraktørene er noen tullinger, like mye tulling som de feite, kyniske rottene som bestiller kontraktørene siden de ikke har noe annet å leve for i livet enn pengene og makten sin som resulterer i at et søl for Freddy skal koste han livet. Ordne opp med freddy juridisk hvor han kanskje mister foreldreretten og/eller tak over hodet og listen fortsetter men livet? aldri.

Endret av MathiasT-S
Lenke til kommentar

vi får se hvor langt opp på lista blant top 20 killers jeg kommer da. top 3 vil jeg si livet mitt ble ganske minnesverdig etter å ha skrivd historie. hørt om Richard Kuklinski? ofte gjenkjent som "the iceman". drepte over 200 folk og var redselsløs og kald som i navnet. han ble tatt, men han skrev historie som en av tidenes mest beryktede leiemordere

 

skriv historie

 

Dette viser jo nettopp at du HAR følelser. Du har lyst til å bli sett av andre, beundret og berømt, og fordi du er på feil spor i livet har du ingen andre sjangser til å bli det enn dette.

 

Om du ikke hadde hatt NOEN følelser hadde du lett blitt værende i den jobben du alt har.

 

Det sies at mennesket mest av alt vil bli elsket.

Kan det ikke bli elsket ønsker det å bli respektert.

Kan det ikke bli respektert ønsker det å bli fryktet,

og kan det ikke bli fryktet ønsker det bli hatet.

 

jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Du har havnet i de nederste setningene. Med andre ord: stakkars deg.

Lenke til kommentar
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

Lenke til kommentar
jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt. I underverdenen hadde man blitt fryktet og respektert. her oppe i den snille, lovlige verdenen hadde jeg blitt fryktet å respektert.

 

Tull, den eneste som har respekt for deg om du velger å vie livet foreldrene dine ga deg til drepe andre på en rik dude sin ordre, er deg selv.

 

du kan tydeligvis ikke lese. Jeg sa at dere snille, uskyldige borgere har intet annet enn frykt og hat for kriminelle, men i underverdenen er det noe som heter ærefrykt. og selfølgelig blir ikke foreldrene mine glade, og tror du jeg bryr meg? det er mitt liv og jeg styrer det. og uansett, hva bryr de seg, de er døde. de kan ikke høre, se, føle eller noe annet menneskelig. dessuten fortalte jeg deg om CIA tidligere. det er ihvertfall "lovlig", men fordi de er CIA da blir du nok glad for det er jo til "nasjonens beste". og du tror du jeg hadde vært et postbud for "de rike dudene" ? jeg er ingen løpegutt og jeg har nulltoleranse for folk som ikke gjør som jeg sier eller behandler meg som tidligere eksempler. det har du kanskje lest i det første innlegget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...