benfa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Linser er proteinrikt! Det er en type belgfrukt du kan få kjøpt i noen matbutikker og de fleste asiater-sjapper. Du kan få kjøpt ferdig kokt, eller ikke kokt. Disse er billige, og koster ca 30 kr per kg, og inneholder 25-30 g protein, per 100 gram (varierer fra sort til sort)De kan være litt harde mot magen, og kan gi deg noen avgassninger en gang i blant, så gå rolig fram. Spiser dette selv hver dag, smaker helt greit, og blir bedre hvis du putter på litt krydder og varmer dem opp i en mikrobølgeovn eller liknende. Tunfisk er også billig og proteinrikt. Det inneholder ca 25 g protein per 100 gram. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Nei, oboy, jordbærmelk går heller ikke. Greier å spise youghurt, melk med jordbær og sukker f.eks. Men melk som drikke, det går ikke. Vet ikke hvorfor.. Gå ned på apoteket og kjøp Nutridrink (med fiber), og jeg anbefaler den med kakaosmak. Bestill time hos fastlegen din og få dette på blå resept, ellers blir det litt dyrt. Jeg bruker selv dette, og en boks tilsvarer en hel middag, og jeg tar tre-fire om dagen. Gikk opp 9 kilo på tre uker. Det finnes også et pulver som kan drysse på maten, jeg husker ikke navnet, men fastlegen kan sikkert gi deg en resept. Vil ikke direkte opp i vekt, skal bare få mer muskler. @Benfa Aldri hørt om det, men kan vel gi det et forsøk. Linser?? Er det på noen av disse butikkene montro: Meny, Kiwi, Safari, Rema 1000? Endret 26. oktober 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
plabst Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Nei, oboy, jordbærmelk går heller ikke. Greier å spise youghurt, melk med jordbær og sukker f.eks. Men melk som drikke, det går ikke. Vet ikke hvorfor.. Gå ned på apoteket og kjøp Nutridrink (med fiber), og jeg anbefaler den med kakaosmak. Bestill time hos fastlegen din og få dette på blå resept, ellers blir det litt dyrt. Jeg bruker selv dette, og en boks tilsvarer en hel middag, og jeg tar tre-fire om dagen. Gikk opp 9 kilo på tre uker. Det finnes også et pulver som kan drysse på maten, jeg husker ikke navnet, men fastlegen kan sikkert gi deg en resept. Vil ikke direkte opp i vekt, skal bare få mer muskler. Nutridrink inneholder bla proteiner, relativt mye. Jeg spiser to egg til frokost + en boks Nutridrink, fisk til middag + nutridrink samt nutridrink før jeg legger meg. Jeg har både gått opp i vekt og fått større muskler. Lenke til kommentar
benfa Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Har ikke meny i min by, jeg har kjøpt på coop mega og en asiater-sjappe, men det kan godt hende at rema 1000 har det, det samme gjeldet jo forsåvidt de andre butikkene du nevnte også. Det lureste er vell å spørre? Endret 26. oktober 2010 av benfa Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 På din alder bør du vel stå 1,5min i planken for å oppnå høyst måloppnåelse i gym hvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Kunne stå 2 og et halvt, så dabba jeg litt av og nå er jeg vel nede på 1 min igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå