Xanman Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Kallenavnet til Wojciech er Tech 9, av en eller annen grunn. Fantastisk at vi endelig har to gode keepere som kan kjempe om plassen. Almunia sine dager i buret er nok endelig over. Endret 27. oktober 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Kallenavnet til Wojciech er Tech 9, av en eller annen grunn. Fantastisk at vi endelig har to gode keepere som kan kjempe om plassen. Almunia sine dager i buret er nok endelig over. Nå ja. Vet aldri med Wenger. (noen som har noe kallenavn på han, så slipper jeg copy paste hele tiden!) Polakk / Polish. Endret 27. oktober 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Wojciech Tomasz Szczęsny, for og være helt korrekt, blir fra nå av kalt Tech 9 av meg. Høres ut som en ett mobilselskap eller noe, men samma det Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Deilig å ha vår viktige engelskmann tilbake. To scoringer i comebacket fra start er absolutt godkjent. Vårt polske keepertalent(noen som har noe kallenavn på han, så slipper jeg copy paste hele tiden!) viste også hva som bor i han ved flere gode inngripninger Almunia hadde slitt med. Alt i alt en grei kamp, vi overbeviste ikke, ikke at det gjør noe. Håper rekka med seire blir lang! God natt alle Gooners! Chesny, eller Tech9 blir han kalt Ellers er Szczesny ikke så vanvittig vanskelig når man først har skrivd det et par ganger. Dog er fornavnet hans plent umulig Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Elastico uttaler herved vår polske keeper; Wojciech Tomasz Szczęsny, som Tech 9. Endret 27. oktober 2010 av Elastico Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Nydelig avslutninger av Walcott og Bendtner! Men ingen nevner danskens dytt på Williamson da han var i ferd med å rusle tilbake fra offside. God kamp av Szczesny også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Nydelig avslutninger av Walcott og Bendtner! Men ingen nevner danskens dytt på Williamson da han var i ferd med å rusle tilbake fra offside. God kamp av Szczesny også. Dytten står i samtlige aviser Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Nydelig avslutninger av Walcott og Bendtner! Men ingen nevner danskens dytt på Williamson da han var i ferd med å rusle tilbake fra offside. God kamp av Szczesny også. Dytten står i samtlige aviser Den avisen ble trykket raskt Edit: Var det dytt da ? Så kampen på dårlig stream, men syns det så ut som de krasjet. Kan ta feil dog Endret 27. oktober 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Namm for ein fin 2 omgang! Enormt deilig å se Theo tilbake! Og Szczesny står stårlene og det gleder meg enormt! Bendtner sin takling er vell litt ironisk nok en takling som hører hjemme på rugby banen, men når dommeren ikke velger å blåse er jeg strålene fornøyd For håpe han bare ikke "så seg for". Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Faen det Kos kommer til og bli god, spår at han blir vår beste midtstopper innen to sesonger. Før Vermaelen. Har tatt alt bortsett fra to tabber i de kampene han har spilt. Lett også. Grøsser når jeg tenker på hva som kommer til og skje når den gutten får seg en skikkelig fysikk også, pdd så må han være den svakeste på laget vårt. Djorou var heller ikke dårlig idag, flere hakk opp ifra mot City edit: Denilson spilte også bra idag, var ei heller dårlig mot City. Flere av spillerne våre begynner og komme i form. Begynner å se litt lyst ut Endret 27. oktober 2010 av Big Tone Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Dessverre har ikke Vela tatt de få sjansene han har fått. Tipper han lånes ut i januar og blir solgt til sommeren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 "Etter 53 minutter oppstod det en ny spesiell situasjon som skulle føre til bortejubel i Nord-England. Nicklas Bendtner var mange meter i offside, og viste null interesse for ballen, da et langt oppspill kom. Raske Theo Walcott løp fra alle, og scoret, men reprisen viste at Bendtner utnyttet sin offsideposisjon til å takle (!) Newcastles forsvarsspiller Mike Williamson." Wtf Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Såg du ikke det da? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg tror han setter spørsmålstegn ved ordet "takle". Han taklet ikke, han stod i veien. Om det var bevisst eller ikke vet vi ikke. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det ser hvertfall bevisst ut. Han oppsøker jo Williamson. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Å stå i offside utan å bry deg om ballen er ein ting, men det er ofte vanskelege situasjonar. Både forsvar og keeper er klar over angriperen, så det er klart at personen er med i spelet. Om forsvaret trur det blir blåst for offside eller ikkje spurter tilbake fordi det ikkje er noko fare. Så kjem det ein anna spelar i full fart og tar ballen. Då er sjølvsagt spelaren som sto i offside ein svært avgjerande faktor for situasjonen. Eg synest FIFA burde gjort noko med den regelen der, ser alt for ofte angripande lag ta fordel av at det står ein spelar i offside som ikkje er aktiv i spelet når ballen går, men som likevel er ein faktor i situasjonen. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Vet hvor utrolig kjipt det er når kontroversielle situasjoner går imot ditt eget lag. Likevel mener jeg det er riktig å gi det angripende laget fordelen. Fotball er underholdene, og fotball er mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå